Nissan Leaf vs Chevy Bolt Ev

Бортовые журналы. Расскажи про свой электромобиль.
Ответить
mikeklm
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 01 ноя 2017, 13:55
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf

Nissan Leaf vs Chevy Bolt Ev

Сообщение mikeklm » 27 окт 2019, 18:33

Привіт усім. Давненько я не зазирав на наш форум. І є причина. У мене був nissan leaf, який я використовував для міста і була Honda - для поїздок за місто. Вирішив ризикнути і продати обидві машини... натомісць придбав Chevy Bolt EV. Запас ходу вражає - на одній зарядці доїхав до Львова з Києва: 4 особи в салоні, включений клімат, забитий багажник, включена мультимедія і різні помічники для управління авто - при швидкості 80 км на годину. Доїхав в «ноль», але доїхав. Спочатку вагався: заряджатися подорозі чи нє. Ризикував, але вдалося. Скажу, що трохи сумую за ліфом, але переваг більше. І насамперед деградація батареї просто відсутня. Розумію, що фізику перемогти нереально, але факт є факт. Батарея з охолодженням та підігрівом. Проїхавши вже 25000 км і замірявши батарею побачив деградацію у розмірі 0,2% відсотка. Машина є економічніша ніж Leaf. Середньорічна витрата енергії у ліфа: 4,1 km на 1kwt. А Chevy Bolt EV: 4,9 km на kwt. Влітку спокійно можна проїхати 500 км по місту без клімату. Взимку небільше 370 км. От такі новини в мене. Хочу подякувати засновникам форуму, який дав можливість ділитися інформацією і дізнаватися багато корисного і цікавого про мою першу електричку Nisaan Leaf.

alexander_ua
Сообщения: 314
Зарегистрирован: 14 мар 2018, 20:02
Откуда: Харкiв
Авто: Nissan Leaf SL, 2015

Re: Nissan Leaf vs Chevy Bolt Ev

Сообщение alexander_ua » 28 окт 2019, 09:30

Вiтаю. Теж замислююсь за Bolt або Теслу 3.
Як у Болта пiдвiска якщо порiвнювати з Лiфом ? Якi враження вiд салону ? Можна фоток накидати ззовнi та салон ?
Клiренса не замало ?

mikeklm
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 01 ноя 2017, 13:55
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf

Re: Nissan Leaf vs Chevy Bolt Ev

Сообщение mikeklm » 30 окт 2019, 18:37

Дякую за вітання. Підвіска машинина мій погляд більш жорстка ніж у ліфа. Салон з точки зору ергономіки перфектний. Дуже зручне кермо з великою кількістю кнопок управління до яких звикаєш одразу. Досить непогана шкіра на кермі. Підсвітка торпеди вздовж синіми діодами прикрашає вночі салон, але не заваджає керуванню. Великий мультемедійнй екран на якому можна бачити машину з пташиного польоту. Є багато нарікань на метеріал з яких зроблена торпеда. Але я як людина, яка завжди намагається надати індивідуальності салону задопомогою алькантари чи шкіри, навіть не маю бажання цього робити. Тобто все в нормі. Торпеда сучасна - в сучасному авто. Для мене м‘якість торпеди - пережиток минулого. Щоб змінив - так це матеріал карт дверей - там так точно економ пакет. Але це хочу вирішити перешивкою деяких чачтин карт. Але хочу знайти сучасний матеріал - не шкіру або алькантару. Салон типу шкіра. Добре, що є підігрів усіх сидінь. Пошитий салон посередньо. Реальне нарікання є тільки на два передніх крісла - не має підтримки спини. Кліренс мене влаштовує. Бардюри не штурмую. Якість музичної системи bose.... ну це bose. Просто звук. Я змінив твітери - щось стало ліпше. Місця в салоні достатньо. Я зростом 2 метри і спокійно можу сісти за собою. Вельми зручно користуватися системою one pedal drive. Я вже взагалі забув за педаль гальм. Ось ніби так. Фотки за цим лінком https://chevrolet-bolt.infocar.ua/bolt-ev_id5178.html
Вложения
995D34CA-190A-4D64-9783-5E58CD76FF8F.jpeg

Ответить