Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение y_lexus » 11 фев 2019, 17:18

Петро писал(а):
11 фев 2019, 15:56
Статистика каже що людство завдяки видновлюваним джерелам щороку добуває все більше і більше електроенергії, зокрема що ми бачим як тільки перетинаєм Польско - Український кордон ? Вітрогенератори до горизонту, при чому часто 10-20% з них стоять, я цікавився у родичів з Австрії яки працюють у цій галузі чому деяки генератори стоять, що поламані ? А вони сказали що це через те що надлишок, виробляти навчилися, а зберігати ні...Але то не про опять не про нас, у нас Бурштын. Крім того коли нам підвищують ціни на бензин, ми просто давим жабу, дістаєм бабло і платим, бо ми не можем в себе на дачі пробурити свердловину і почати качати нафту, а поставити кілька метрів квадратних соняшних панелей можем (благо вони стають дешевше щороку)
Виробництво елекроенергії з відновлювальних джерел - то ціла окрема історія. Теж є, про що поговорити, теж прогнози різні існують. Поки що по Польщі, наприклад, попри те, що нема, куди дівати електроенергію, 88% її виробляється з вугілля. Ще 5% з газу та нафти, 3% з біомаси, і потім вже по 2% гідро та вітро + геотермальної генерації.

Щодо домашньої установки - я раз на рік приблизно рахую окупність фотовольтаїки на будинок, враховуючи наш затухаючий зелений тариф та те, що в мене є електромашина. Мені потрібна система десь на 10К кВт.год на рік, буду продавати в мережу більше 3К кВт.год, інше споживати сам. Встановити цю систему за вільнодоступним прайсом буде коштувати десь $10K, окупність поки 9 років. Якось невесело. Тому що і встановити буде не $10K, як обіцяють, а мінімум в півтора рази більше (чомусь завжди так відбувається). І генерувати будуть не 10К кВт.год, а десь 5 (постачальник рішення скаже, що сонце світило не так, як порахували, в наступному році засвітить - чекайте). Та і виходити з ладу щось буде, потрібно буде міняти, ремонтувати тощо. І от вже окупність буде років 15 легко, а то і більше... А я не впевнений, що вони взагалі можуть служити ефективно 15-20 років, ці панелі сонячні. Тому поки нічого не роблю щодо цього.

Але це я - живу в селі - можу помріяти. Про що можуть мріяти мільйони людей, які живуть в містах, але які масово їздять на автівках - навіть не знаю. Де вони будуть фотовольтаїку ставити? В себе на вікнах? Ну, на чайник може нагенерують, ага.

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 164
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение Петро » 11 фев 2019, 19:43

y_lexus писал(а):
11 фев 2019, 17:18
Петро писал(а):
11 фев 2019, 15:56
Статистика каже що людство завдяки видновлюваним джерелам щороку добуває все більше і більше електроенергії, зокрема що ми бачим як тільки перетинаєм Польско - Український кордон ? Вітрогенератори до горизонту, при чому часто 10-20% з них стоять, я цікавився у родичів з Австрії яки працюють у цій галузі чому деяки генератори стоять, що поламані ? А вони сказали що це через те що надлишок, виробляти навчилися, а зберігати ні...Але то не про опять не про нас, у нас Бурштын. Крім того коли нам підвищують ціни на бензин, ми просто давим жабу, дістаєм бабло і платим, бо ми не можем в себе на дачі пробурити свердловину і почати качати нафту, а поставити кілька метрів квадратних соняшних панелей можем (благо вони стають дешевше щороку)
Виробництво елекроенергії з відновлювальних джерел - то ціла окрема історія. Теж є, про що поговорити, теж прогнози різні існують. Поки що по Польщі, наприклад, попри те, що нема, куди дівати електроенергію, 88% її виробляється з вугілля. Ще 5% з газу та нафти, 3% з біомаси, і потім вже по 2% гідро та вітро + геотермальної генерації.

Щодо домашньої установки - я раз на рік приблизно рахую окупність фотовольтаїки на будинок, враховуючи наш затухаючий зелений тариф та те, що в мене є електромашина. Мені потрібна система десь на 10К кВт.год на рік, буду продавати в мережу більше 3К кВт.год, інше споживати сам. Встановити цю систему за вільнодоступним прайсом буде коштувати десь $10K, окупність поки 9 років. Якось невесело. Тому що і встановити буде не $10K, як обіцяють, а мінімум в півтора рази більше (чомусь завжди так відбувається). І генерувати будуть не 10К кВт.год, а десь 5 (постачальник рішення скаже, що сонце світило не так, як порахували, в наступному році засвітить - чекайте). Та і виходити з ладу щось буде, потрібно буде міняти, ремонтувати тощо. І от вже окупність буде років 15 легко, а то і більше... А я не впевнений, що вони взагалі можуть служити ефективно 15-20 років, ці панелі сонячні. Тому поки нічого не роблю щодо цього.

Але це я - живу в селі - можу помріяти. Про що можуть мріяти мільйони людей, які живуть в містах, але які масово їздять на автівках - навіть не знаю. Де вони будуть фотовольтаїку ставити? В себе на вікнах? Ну, на чайник може нагенерують, ага.
Ну ви прям хочете заряжати за 2 години машину від панелей ? І ще продавати по зеленому тарифу ? Ну тоді так, треба буде 15кілобаксів, я мислю скромніше, тілько собі, і якшо за 2-4 дня буде заряждатися до повного, то мені більше і не треба. Доречі до вашого BMW німці продавали дашок з панелей як опцію. http://ecology.md/page/bmw-solnechnaja- ... jadki-elek Авто не мокне, і підзаряжається. А на рахунок де ставити , то так це біль... треба мати свій будинок.

y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение y_lexus » 11 фев 2019, 20:03

Чому на дві машини? На одну свою - закладав 3.3 тис. кВт.год на рік на приблизно 20 тис км, тобто десь з розрахунку 6.1 км/кВт.год. Зараз бачу, що з втратами взимку буде ще більше витрачатися електроенергії, а кілометрів буду їздити трохи більше - десь 23-24 тис. Без електромашини я і так історично споживав десь 4-4.5 тис. кВт. год на рік, їх і залишив. Залишок - біля 3 тис. кВт.год збирався продавати. З зазначеними поправками на продажу може мало що залишитися.

Якщо не продавати по зеленому тарифу, то ці інвестиції в фотовольтаїку поки взагалі ніколи не відбиваються. Бо в нас поточна ціна просто нереально низька зараз, а фотовольтаїка дуже дорога. Отаке.

З цих всіх сонячних панелей на даху авто потім хіба що телефон можна буде зарядити. І то не повністю. То так, приколу заради.

До речі, знайшов свою переписку зі знайомою щодо цього - вона пропонувала аналогічне рішення - тоді (середина травня 2018 р.) воно коштувало EUR 8,435. А зараз пройшов за лінком https://solarenergo.ua/zelenyy-tarif/se ... dwe-10kwt/ - вже вже USD 7,555. Так нічогенько подешевшало. Почекаю ще :roll:

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 164
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение Петро » 11 фев 2019, 20:19

y_lexus писал(а):
11 фев 2019, 20:03
Чому на дві машини? На одну свою - закладав 3.3 тис. кВт.год на рік на приблизно 20 тис км, тобто десь з розрахунку 6.1 км/кВт.год. Зараз бачу, що з втратами взимку буде ще більше витрачатися електроенергії, а кілометрів буду їздити трохи більше - десь 23-24 тис. Без електромашини я і так історично споживав десь 4-4.5 тис. кВт. год на рік, їх і залишив. Залишок - біля 3 тис. кВт.год збирався продавати. З зазначеними поправками на продажу може мало що залишитися.

Якщо не продавати по зеленому тарифу, то ці інвестиції в фотовольтаїку поки взагалі ніколи не відбиваються. Бо в нас поточна ціна просто нереально низька зараз, а фотовольтаїка дуже дорога. Отаке.

З цих всіх сонячних панелей на даху авто потім хіба що телефон можна буде зарядити. І то не повністю. То так, приколу заради.

До речі, знайшов свою переписку зі знайомою щодо цього - вона пропонувала аналогічне рішення - тоді (середина травня 2018 р.) воно коштувало EUR 8,435. А зараз пройшов за лінком https://solarenergo.ua/zelenyy-tarif/se ... dwe-10kwt/ - вже вже USD 7,555. Так нічогенько подешевшало. Почекаю ще :roll:
https://solar-master.com.ua/p427506647- ... light.html 5 таких панелей + инвертор = 1000$ , займуть площу 8,5 квадратів, на сонці 1250 вт, рахуєм по мініму зима, кроткий день, 500вт це 3-4 дня і машина заряжена.

dermatolog
Сообщения: 17
Зарегистрирован: 24 янв 2019, 18:50
Откуда: київ
Авто: nissan leaf S 2014,Chevrolet volt 2014

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение dermatolog » 14 фев 2019, 21:11

с вольтом у меня та же проблема что и с лифом-не знаю как поставить режим "СПОРТ" по умолчанию.
общий пробег на электротяге 5 лет 1 месяц и 104 тыс.км

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 164
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение Петро » 15 фев 2019, 09:20

dermatolog писал(а):
14 фев 2019, 21:11
с вольтом у меня та же проблема что и с лифом-не знаю как поставить режим "СПОРТ" по умолчанию.
Ну вы обленились в край :D Раньше всю дорогу коробку маслали и ниче , а теперь лишний раз джойстик влом толкнуть

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1011
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение raccoon » 15 фев 2019, 10:45

dermatolog писал(а):
14 фев 2019, 21:11
с вольтом у меня та же проблема что и с лифом-не знаю как поставить режим "СПОРТ" по умолчанию.
хорошо, что у нас "проблемы" такого характера, когда лень тыцнуть джойстиком лишний раз. а многие дети не ели халвы.. (с) :roll: :mrgreen:

dermatolog
Сообщения: 17
Зарегистрирован: 24 янв 2019, 18:50
Откуда: київ
Авто: nissan leaf S 2014,Chevrolet volt 2014

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение dermatolog » 17 фев 2019, 23:39

raccoon писал(а):
15 фев 2019, 10:45
dermatolog писал(а):
14 фев 2019, 21:11
с вольтом у меня та же проблема что и с лифом-не знаю как поставить режим "СПОРТ" по умолчанию.
хорошо, что у нас "проблемы" такого характера, когда лень тыцнуть джойстиком лишний раз. а многие дети не ели халвы.. (с) :roll: :mrgreen:
у меня работа связана с мелкими поездками,тыцять приходится много раз в день,вот и ищу способ установить по умолчанию.
общий пробег на электротяге 5 лет 1 месяц и 104 тыс.км

Ответить