чому i3

y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

чому i3

Сообщение y_lexus » 14 янв 2019, 13:45

Петро писал(а):
11 янв 2019, 18:32
y_lexus писал(а):
11 янв 2019, 15:32
Перше покоління - так. Якщо точно, то 21.8, доступних 18.8 кВт.год. Але їздить стільки ж приблизно, як і Leaf 24 kWh - запас ходу згідно EPA 81 миля проти 84 у Leaf.
А якшо чесно, то що примушує людей і вас в тому числі купляти і3 ? Ціна не маленька, місця на задніх сидіннях мало, залізати туда не дуже зручно, багажнік маленький, колеса не стандарт (до речі їх взагалі можна у нас купити ?), пробіг малий, про зовнішній вигляд я взагалі мовчу. Дизайн для мене не дуже важливий, і leaf тоже страшний, але я не знаю жодного авто випуску 2000-2016р. яке страшніше і3...Я чомусь завжди думав що у і3 акум більше, бо десь бачив що писали пробіг 300км.
Це у відповідь на питання в іншій гілці.
Спочатку коментарі щодо тверджень вище, потім трохи особистого досвіду з вибору електроавто - чому саме і3 в моєму випадку (тому що мотивацію інших людей не знаю, та і небагато їх у порівнянні з покупцями Ліфів). Букв буде багато :)

- Батарейка в i3 буває трьох видів. Найстарша, 2013-2016 рр. - 21.7 kWh всього / 18.8 kWh доступних, 2016-2018 рр. - 33 kWh всього / 27.3 kWh доступних, 2019 - 42.3 kWh всього / 37.9 kWh доступних. Їдуть ці машини, згідно оцінки EPA американської 130, 183 та 246 км відповідно. Для порівняння, за цим же стандартом Ліф їде: 24 kWh - 135 км, 30 kWh - 172 км, 40 kWh - 243 км, 64 kWh - 364 км (очікувано).

- Зовнішній вигляд для мене дуже важливий. Власне, це один з основних критеріїв придбання машини :roll:. До Ліфа я звик, якось, готовий був його брати навіть, а нова модель то взагалі нічого так. А от i3 мені сподобалася зразу. Дизайн вважаю класним, нестандартним і таке. Але згоден, машину зробили поляризуючу - love it or hate it, як кажуть іноземці. Мені зайшло, тому це питання навіть не виникало. Зараз вся сім'я закохана в дизайн просто. Помічаємо усі і3 на дорогах, радуємося як діти малі, коли бачимо. За кордоном навіть фоткаємося біля :lol:.

- Щодо місця в салоні - його багато попереду - просто мєгакомфорт із-за специфічної компоновки. Здається, ніби їдеш в якомусь великому кросовері :lol:. Позаду за собою сідаю нормально, місця перед колінами до переднього крісла залишається більше, ніж в машинах і кросоверах С-класу (я середнього зросту, 1.8). Сідати на другий ряд не дуже зручно, а на парковках, де стаєш між машинами - то практично нереально, оскільки двері позаду відкриваються лише з відкритими передніми, і відкриваються навпаки. Багажник маленький, але це не вважав проблемою, оскільки катаюся або один, або ще з одним пасажиром - за необхідності задні сидіння складаються 50 на 50 з вулиці за секунду. Спочатку це робив часто навіть в супермаркетах, потім якось призвичаївся пакувати, то вже і не розкладаю. З мінусів багажнику - не заходить велосипед в машинку, як я не старався. Тому на покатушки беру Кугу - свою іншу машину.

- Колеса нестандартні, але це питання лише ціни, пропозицій є їх від різних виробників, як зимової, так і літньої. Хто до ціни толерантний, то ніяких проблем. В нас (за кордоном ні) люди на зиму беруть на рідні 20-ті диски нерідну гуму 195ї ширини. Ніби, кажуть, не затирає. В експлуатації незручності нестандартності не помітив поки. Кажуть, економлять енергію трохи.

- Ціна, коли купував (лютий 2018 р., приїхала в травні) була на аукціонах в США близькою до Ліфу 30 kWh з аналогічними параметрами. Параметри були простими - 2015 р., пробіг до 30К км, топова комплектація. Для Ліфа ще було б 12 палок, але i3 по фотографіях неможливо оцінити стан батарейки.

Тепер пару слів, як я до цього дійшов, що вибору і3 проти Ліфа. Машину електро збирався брати вже давно, оскільки живу в селі і катаюся щодня на роботу в Київ, загальний пробіг денний від 65 до 85 км (дивлячись, як їхати для об'їзду пробок), якщо нікуди більше не їздити. В мене досить давно в сім'ї було дві машини, тому одну з них вважав правильним замінити на електро. Логіка як у багатьох, ніби. Відповідно, коли один з моїх кросоверів наблизився до психологічної для мене відмітки в 200 тис. км пробігу, вирішив, що замість цього гравця на поле вийде електроавтомобіль.

Націлився я на Ліф, за січень-лютий минулого року перелопатив сотні сторінок форумів. Місцевий (тут небагато інфи, на жаль), mynissanleaf.ru, mynissanleaf.com та відповідну гілку на speakev.com, плюс профільну групу на FB. Швидко вирішив, що для електрички головне - то батарейка. І що Ліф є єдиною моделлю без термоменджменту батарейки взагалі (ще e-Golf - але то дуже рідка і дорога тваринка - її відкинув із-за цього), а тому купуючи машину, і далі експлуатуючи, рівень азарту в грі "скільки протягне моя батарейка до смерті" підвищується дуже суттєво. Чому я знайшов купу підтверджень на тих сотнях сторінок, де люди описували, в якому стані їх батарейка і як вона кудись зникає, коли пропадають палки, як цьому запобігти, чи вірити, чи ні LeafSpy, "кто віноват і што дєлать" і таке.

Порахувавши потенційний пробіг Leaf 24 kWh на одному заряді, зрозумів, що вже навіть з невеликою просадкою батарейки, скажемо, до 90% (що взагалі запросто, бо на іноземних форумах в людей нові машини показували 95-96% зразу після придбання), покрити свою денну відстань у 85 км взимку не зможу, почав розглядати Leaf 30 kWh. Ця машина комфортно підходила мені по всьому, якби не одне але. На момент, коли я на неї дивився, її батарейка танула в дуже багатьох власників, як та роса на сонці (це ще до виходу прошивки, яка ніби виправила цю проблему). І я зрозумів, що насолодитися перевагою машини над версією 24 kWh я зможу буквально місяці після придбання, що мені взагалі не підходило. Бо у себе в голові я вирішив, що маю кататися на своїй першій електричці років 4 мінімум. Тобто майже так само, як і на інших своїх машинах, які я беру десь на 50-60К км пробігу і катаю до 180-190К.

Відповідно, Leaf 24 не підійшов зразу, з урахуванням середньої очікуваної деградації. Leaf 30, враховуючи, що по деградації був абсолютним чемпіоном у загальному заліку, теж не підійшов. От вже після цього я почав дивитися на конкурентів, і знайшов ідеальну машину - Kia Soul EV. Батарейка в машині теж деградувала нормально так, якщо читати форуми іноземні, але інтенсивність була в 1.5-2 рази нижчою за середню по Ліфам. Враховуючи наявність активного (але повітряного) охолодження, а також більшу довіру до виробника (SK Innovations, Корея), у порівнянні з Нісанівським AESC, вирішив, що це воно. На лютий 2018 р. машини з пробігом в 5-20К км в найкращій комплектації випуску 2015-2016 р. коштували в США десь $13-16K, що було приємним бонусом. Однак лише до моменту, коли до обговорення приєдналася моя краща половина. Вона сказала, що машина не подобається і все тут - і подивися на цей сірий салон - це ж дєшман і взагалі жах, не буду в такій їздити і все, гуси догори ногами.

Таким чином і вийшов на BMW i3. Машинка вписалася в бюджет (який був "підготовлений" обдумуванням Leaf 30), просто розірвала по емоціях на тест-драйві (хто не катався - рекомендую), дуже сподобалася сім'ї. Прочитка інформації на форумах показала, що очікування по життю батарейки були кращими за усі аналоги, окрім Тесли (батарейка з просунутою системою підігріву і охолодження, виробництва Samsung), а очікування по пробігу ледве-ледве задовольняли потреби взимку, незважаючи на маленьку батарейку (бо це компенсувалося вищою ефективністю). Подумали, що все вирішить тестдрайв, який ми і провели - i3 та Nissan Leaf разом, щоб було з чим порівняти.

Ліф здався схожим на звичайний Ніссан, до якого я звик за 5 років і більше 120 тис. км експлуатації Murano. Просто не чути звуку мотору (в Мурано цей звук мені дуже подобався), слабша шумоізоляція (може із-за відсутності шуму мотору), жахливий велюровий салон (ненавиджу цю генерувалку статичної електрики - Ліф брав би лише на шкірі), ну і набагато скромніша динаміка за той же Мурано, особливо з ходу. В іншому, по чутливості педалі гальм, поведінці підвіски, як реагує на рухи кермом - типовий Ніссан. Все ніби добре, але емоцій нуль. А от, тестдрайв i3 став просто одкровенням. Тут і динаміка, якісь пробуксовки задніми колесами, і тиша, і дизайн салону (просто афігєть!), і все якось-так по-іншому взагалі, ніби не їздив ні на чому подібному раніше.

В результаті, вибір було зроблено, на емоціях, як і потрібно - придбання здійснено. Моя машина виявилася майже в повній комплектації, на 20х дисках, виробництва вересня 2015 р., в лізингу у першого власника з 2016 р., поїздила півтора року і продалася мені з пробігом в 24К км. Взяв там за $18К з гаком, плюс на доставку і всякі накладні. На Манхеймі бал в неї був 4.8, не було жодних проблем, чому я був і радий. Тут в наявності вже влітку машини коштували аналогічні десь 21-22 тис., так що я майже нічого не виграв, купуючи там.

y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: чому i3

Сообщение y_lexus » 14 янв 2019, 14:43

Вдогонку пару думок та вражень по результатах експлуатації з кінця травня та набігу в 14 тис. км до початку 2019-го:

(1) Враження просто шалені. Перші пару місяців взагалі радувався як те дитя - подібні емоції пригадую лише в перший рік катання на мотоциклі раніше. Думаю, що це якесь поєднання саме нестандартного форм-фактору і того, що це все ж трохи BMW (інші власники BMW так не вважають на дорозі, правда :roll:). Або може того, що це електромобіль.

(2) Щодо "на дорозі", то певна ненависть відчувається. Можливо, більшість колег по потоку вважають, що машина потворна, як та атомна війна, і вона, а також її власник, недостойні існування і пересування по дорогах поряд з нормальними людьми. Вже давно не зважав на подібні речі, бо катаюся на більших машинах, але мене навіть в дитинстві на Хюндаї Гетці так не чмурили, як зараз :roll:. Треба бути обережнішим і розуміти, що якщо є можливість в когось тебе жорстко підрізати - то це зроблять з ймовірністю 50%. Спочатку було дивно, потім звик. Тепер просто даю можливість людям проявити свою водійську майстерність та/або продемонструвати зневагу.

(3) Після придбання перше, що зробив – замінив жахливе плоске ліве дзеркало на людське – взяв аналог за 600 грн., в якому, правда, не було стандартної системи, що запобігає осліпленню фарами. Далі поставив сам навігацію, придбав OBD2-адаптер і закодив купу усіляких опцій через програмку на телефоні. Все дуже зручно.

(4) Машина "відчувається" (не знаю, що таке "рулиться", тому так не пишу) може не як "BMW", але дуже її нагадує (на BMW звичайних їздив, багато тестив, бо хотів брати кросовери колись, але забракував із-за підвіски на ранфлетах). Задній привід - це дуже цікаво, особливо зараз взимку. Думаю, якби був передній, то шліфував би передніми колесами увесь час. Особливо враховуючи, які вони вузенькі. Підвіска трохи зам'яка як на мій смак, особливо на зимовій гумі, яка 19-та. На літніх 20-ках дуже близька до ідеалу в моєму розумінні. Щільна, тиха, машину не розкачує, не пробиває. І при цьому комфортна.

(5) Динаміка агонь. Не мотоцикл, звичайно, але загубити в дзеркалах сусідів по рядах теж можна в будь-який момент за бажанням. Підрив моментальний, часто з пробуксовкою задніх коліс вже навіть на швидкості. Це приємно іноді.

(6) Класна шумоізоляція. Ще ніколи не їздив в такому "дзені", з музичкою або подкастом. Ну і звуку мотору немає. Я любив звук свого мурано, дуже люблю звук прямотоку на моєму Фазері, але тут якийсь особливий кайф, реально.

(7) Гарний салон як по дизайну, так і по ергономіці, швидко призвичаївся. Не подобається лише управління музикою на кермі. Але я звик до рено і форду - там під рулем - це зручніше.

(8) Радіус розвороту - враження, що можу на місці розвернутися. Виявилося, що це дуже зручно, навіть не знав раніше.

(9) Рекуперація! Звикав десь пару перших днів, але як же ж зручно! Майже увесь час користуюся лише педаллю газу. Чи то акселератора. Коли її відпускаєш, машина зупиняється, і далі стоїть, нікуди не їде. Натискаю педаль гальм лише тоді, якщо перший на світлофорі і позаду нікого немає. Коли машина гальмує з рекуперацією, індикатори гальм запалюються, так що все ок. Я так розумію, це те, що в Ліфа нового називається e-Pedal. Коли зупиняєшся в гору, достатньо теж просто відпустити газ - машина залишається на місці.

Машина показує лише моментну ефективність рекуперації по аналогії з звичайною ефективністю, тобто в км/кВт.год. Тільки тут показник обернений - що нижче - то ефективніше. З серйозних горок та/або швидкостей бачив до 1.4-1.5 км/кВт.год, що в моєму розумінні означає, що якщо проїхати в такому режимі 1.5 км, можна загнати в батарейку цілу кВт.год. Загальний результат рекуперації за поїздку, як в інших авто, комп'ютер не видає.

(10) Якщо брати по місяцях, то:
місяць - середня витрата - середня швидкість - середній пробіг на повній зарядці (розрахунковий - після приїзду додому загальний пробіг за день ділимо на % батарейки, яка була використана для цього пробігу, тобто на глибину розряду) – середня температура поїздок; усе за період

червень - 8.60 км/квт.год. - 40.1 км/год - 160 км - +22.9
липень - 8.63 км/квт.год. - 46.1 км/год - 157 км - +22.3
серпень - 8.68 км/квт.год. - 41.9 км/год - 156 км - +24.3
вересень - 8.32 км/квт.год. - 45.6 км/год - 148 км - +17
жовтень - 7.93 км/квт.год. - 45.1 км/год - 139 км - +11
листопад - 6.64 км/квт.год. - 43.5 км/год - 114 км - +0.6
грудень - 6.27 км/квт.год. - 40 км/год - 106 км – мінус 1.5

Наразі в найважчі дні загальний пробіг близько 90-95 км. Останній жестяковий день 11го грудня за середньої температури мінус 11.5 – очікуваний пробіг був 99 км (проїхав 65 км за день, залишилося 34.5% батарейки). Чому 99, а не 90 – тому що дуже низька температура – це не найгірше. Найменший пробіг в мене спостерігається в дні, коли десь близько нуля, але йде дощ зі снігом, і їду в сніговій каші. Це гірше за серйозні морози.

(11) Батарейка деградує. Це очевидно, але результати за рік скажу, коли прийде тепла погода. Бо показник стану почав суттєво погіршуватися з приходом холодів. В BMW немає BMWSpy (на жаль), а методи оцінки стану батарейки через приховане меню або розрахунково дають результати з суттєвим розбігом день у день (аж до 0.5 kWh і іноді більше). Але зважаючи на середні показники за місяць, придбав я машинку в стані 18.1 kWh, далі ємність скорочувалася на 0.1 kWh щомісяця і добралася до 17.4 kWh у грудні. Тобто з SOH впав з 96% до 92.5%. Далі буде видно, надіюся, влітку трохи відновиться хоча б до 17.8 kWh.

На німецьких форумах вважають, що це все із-за помилок в BMS (ситуація схожа на Leaf 30 kWh), і там, в Німеччині, скидають параметри батарейки (ре-ініціалізують її), що допомагає десь на рік потім повернути як ємність, так і пробіг майже до стану нової. А потім повторюють. Але в нас такого ніхто не вміє. Десь пізніше, коли доберуся до критичного рівня дискомфорту взимку, займуся цим.

(12) В машині дуже важко добитися зарядки до 80-90% за бажання. Вона активно цьому пручається, навіть, якщо розраховуєш час необхідної зарядки і ставиш обмеження в меню по часу зарядки та по часу від’їзду. Тому це краще робити через налаштування на зовнішніх зарядках, що і роблю в теплий сезон на своєму OpenEVSE.

(13) Машина взагалі не розряджається впродовж часу простою. Ось катався на новий рік на лижі на 12 днів, приїхав – як було 31.5%, так і залишилося. Це якщо випадково не поставити «кліматизацію» салону в графіку. Тоді вона один раз включиться, використає для розігріву салону десь 5% батарейки, але потім у наступні дні (якщо повторюється увесь час) повторювати не буде, оскільки побачить, що нікуди не їздила.

(14) Батарейку машина гріє лише від мережі, сама – ніколи (або я не бачив). Якщо підключена до мережі, розігріває батарейку десь впродовж 2-4 годин, але максимум до 11-12 градусів, більше не спостерігав. Охолоджує батарейку влітку лише на ходу або за підключення до мережі. На ходу охолоджує досить ефективно – більше 30 градусів температури батарейки не було навіть у дні, коли багато їздив за плюс 33 цього літа. Як правило влітку батарейка десь 24-26 градусів. Взимку розігрівається батарея дуже повільно – десь на 1-2 градуси за 30-35 км. А зранку, коли виїжджаю з температурою в 12-13 з гаража, до роботи добираюся вже з 8-9. Мінімальну температуру бачив мінус 1, по дорозі додому розігрілася до нуля. Рекуперація в сильні морози працює гірше, треба більше користуватися гальмами.

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 164
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: чому i3

Сообщение Петро » 14 янв 2019, 17:11

Фууухх !!! Ледве перечитав !!! :D Отже висновок такий - купили на емоціях, в надії що батарейка більш якісна , і буде деградувати повільніше чим в ліфі. Я вірно зрозумів ?

y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: чому i3

Сообщение y_lexus » 14 янв 2019, 17:59

Ну як сказати, може і так - відсутність термоменджменту стало deal breaker, тобто викинуло ніссан з переліку кункурентів. Плюс Ліф би мені не підійшов жоден на той момент, бо просто не вистачило б пробігу взимку, а i3 вистачає. Звідси питання в тому, чому не взяв інших конкурентів. З них, окрім Soul EV, дивився на Мерседес B250e, але от той вже був реально дорожчим на добрих три-чотири тисячі. IONIQ на аукціонах був в штучній пропозиції, і близько $30K, те ж саме Bolt. Ну і Fiat 500e не розглядав, бо це вже реально замала машина. Хоча по ТТХ також підходила цілком. Якось так.

Зараз вважаю, що різниця між тим самим Ліфом і і3 в ціні, якщо брати аналогічний рік випуску, пробіг і стан, настільки несуттєвий, що не розумію, чому люди беруть Ліф :). На жаль, Ніссан продовжує стріляти собі по ногах, не встановлюючи термоменеджмент навіть в останню 60 kWh версію авто. Тому, хоча в планах колись було пересісти на Ліф з більшою батарейкою, зараз ці ідеї йдуть геть. Наступна електромашина з великою ймовірністю буде корейською. Або поновлена і3, з більшою батарейкою. Або може ще хтось підтягнеться, побачимо.

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 164
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: чому i3

Сообщение Петро » 14 янв 2019, 19:22

y_lexus писал(а):
14 янв 2019, 17:59
Ну як сказати, може і так - відсутність термоменджменту стало deal breaker, тобто викинуло ніссан з переліку кункурентів. Плюс Ліф би мені не підійшов жоден на той момент, бо просто не вистачило б пробігу взимку, а i3 вистачає. Звідси питання в тому, чому не взяв інших конкурентів. З них, окрім Soul EV, дивився на Мерседес B250e, але от той вже був реально дорожчим на добрих три-чотири тисячі. IONIQ на аукціонах був в штучній пропозиції, і близько $30K, те ж саме Bolt. Ну і Fiat 500e не розглядав, бо це вже реально замала машина. Хоча по ТТХ також підходила цілком. Якось так.

Зараз вважаю, що різниця між тим самим Ліфом і і3 в ціні, якщо брати аналогічний рік випуску, пробіг і стан, настільки несуттєвий, що не розумію, чому люди беруть Ліф :). На жаль, Ніссан продовжує стріляти собі по ногах, не встановлюючи термоменеджмент навіть в останню 60 kWh версію авто. Тому, хоча в планах колись було пересісти на Ліф з більшою батарейкою, зараз ці ідеї йдуть геть. Наступна електромашина з великою ймовірністю буде корейською. Або поновлена і3, з більшою батарейкою. Або може ще хтось підтягнеться, побачимо.
Переважно людей відлякує вигляд i3, тому і беруть ліф. Зараз серед автовиробників справа честі мати в свому модельному ряді електрокар, але чомусь вони беруть і знущаються над ними в плані дизайну. А що стосуеться BMW то в мене таке враження що їх керівництво дало завдання інженерам, і дизайнерам які 100 років робили прекрасні авто з ДВЗ зробити електрокар. А вони просто цього не хотіли, і зібрали всю свою ненависть до електрокарів, і вліпили її в i3.
А щостосується мене то я віддав перевагу лифу, бо він більш практичний, більше подібний до звичайних авто до яких я звик. І ще я завжди обирав авто які поширені, щоб не було проблем з обслуговуванням, пошуком запчастин, несправностей , і т д. Наприклад зараз я можу відкрити ОЛХ і знайти там практично все для свого ліфа. Якшо зламається можна все полагодити, якшо погнеться відрихтувати, а що робити з карбоновою рамою ?

y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: чому i3

Сообщение y_lexus » 14 янв 2019, 21:44

Карбонова рама - це реальна проблема, якщо є її пошкодження. Вона не те щоб неремонтабельна - як раз навпаки, але специ по її ремонту ну взагалі не з автоіндустрії, в гаражах таких не знайти. Я це питання вирішую через КАСКО - завжди страхував і страхую свої машини, допомагало неодноразово.

Щодо запчастин - їх є і для і3, і через офіціала, і так на авто.про, і на eBay. Я давно купую купу речей з США, це не є проблемою, лише час. Та і дешевше там суттєво. Звичайно, з Ліфом не поспориш, але це правда і для Ніссана Тіїди проти BMW одинички. Це зовсім інший бренд, з іншими цінами на все.

Я абсолютно розумію, чому люди купують Ліф. Просто, якщо є можливість придбати машину не за 10-16 тис., а за 20-23, то відкриваються інші варіанти. Що правда, коли по ціні рухаєшся далі вверх також. Звичайно, людина має бути готовою і до дорожчого обслуговування, і до інших цін на запчастини.

Щодо дизайну - тут кожному своє. До Ліфу я звик, як казав, однак це не робить його красенем в моєму розумінні. Мені здається, він теж стрьомний, але в ньому при цьому немає стилю, якого повно в i3. Тому по дизайну ці авто для мене теж непорівнювані. Однак, знову ж таки, в мене неадеватний смак трохи. Мені от Тесли не подобаються. Model S ще ок, трійка вже здається трохи дивною, а от Model X - чистої води мінівен-страхопудисько, особливо в профіль. Реально - Fiat Multipla, Pontiac Aztec та Model X - машини, кошмарів з якими боюся на рівні підсвідомості. Однак люди беруть Тесли, стоять в чергах - і я їх розумію.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1017
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: чому i3

Сообщение raccoon » 17 янв 2019, 16:27

щодо дизнайну, то Бешка - це завжди Бешка. а Ліф першої генерації, і особливо оці його фари... жити з цим можна, але те, що нові Ліфи отримали інші фари, багато про що говорить... :)

Изображение

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 164
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: чому i3

Сообщение Петро » 17 янв 2019, 16:40

Ви хочете сказати що всі BMW страшні ?
А на рахунок фар говорить про те що старі ніхера не світять :( Взагалі гірше світло на іномарках чим на leaf я не бачив. Може хтось знає як це можна подолати ? Може поставити лед лампи ?

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1017
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: чому i3

Сообщение raccoon » 17 янв 2019, 18:32

Петро писал(а):
17 янв 2019, 16:40
Ви хочете сказати що всі BMW страшні ?
хз як ви зробили такий висновок... бо я мав на увазі рівно зворотнє. вони, скажімо так, прогнозовано-стильні, хоча і не мій смак (не до вподоби агресивний стиль БМВ). навіть по електро-і3 одразу видно, що то БМВ. дивненька трохи, але породиста :mrgreen:
Петро писал(а):
17 янв 2019, 16:40
А на рахунок фар говорить про те що старі ніхера не світять :( Взагалі гірше світло на іномарках чим на leaf я не бачив. Може хтось знає як це можна подолати ? Може поставити лед лампи ?
мити фари не пробували? ну хоча б снігом протерти :) загалом у Ліфів чудове світло. я думав буду ставити ксенон чи лед, а як поїздив - зрадів, що все залишиться в оригіналі. ви сядьте у корч типу Мазди 626, чи МХ6, чи інший седан тих років. ото де жахливе світло... там навіть ксенон не рятує, хіба що ставити 50 Вт прожектори :?

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 164
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: чому i3

Сообщение Петро » 17 янв 2019, 22:01

Я за машинкою дивлюся вона в мене завжди чиста. А у вас американец лиф ?

Ответить