Nissan Leaf 2019 62 кВт

Новости об электромобилях и клубе
Ответить
alexander_ua
Сообщения: 216
Зарегистрирован: 14 мар 2018, 20:02
Откуда: Харкiв
Авто: Nissan Leaf SL, 2015

Nissan Leaf 2019 62 кВт

Сообщение alexander_ua » 09 янв 2019, 18:07

Лифчик представили с батареей 62 кВт.
Лошадей около 200, пробег под 400 км, но опять без принудительного охлаждения батареи :(
В Японии начались продажи, весной в США и Европе.

y_lexus
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Nissan Leaf 2019 62 кВт

Сообщение y_lexus » 10 янв 2019, 13:44

Цікаво, як Ніссан продовжує завзято їсти кактус з цим охолодженням батарейки. Можливо, знають щось більше за інших. Будуть ексклюзивною пропозицією на ринку просто - без термоменеджемнту та з CHAdeMO - вони останні.

y_lexus
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Nissan Leaf 2019 62 кВт

Сообщение y_lexus » 10 янв 2019, 17:26

Ще ось заява від представника компанії - батарейки, виявляється, не від LG. Враховуючи цей факт, відсутність термоменеджемнту дивує вже менше. AESC, власне, ніколи не робив батарейок з таким функціоналом.
https://insideevs.com/nissan-denies-lg- ... ery-cells/

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 949
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Nissan Leaf 2019 62 кВт

Сообщение raccoon » 10 янв 2019, 18:59

вічні авто нікому не потрібні, крім де-яких покупців ;) може тому Ніссан і не париться стосовно активного охолодження

y_lexus
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Nissan Leaf 2019 62 кВт

Сообщение y_lexus » 18 янв 2019, 11:25

Згоден, можливо, активне охолодження взагалі не має смислу на більших батарейках, починаючи з 40-60 кВт.год. Там і деградація не так помітна, і режим використання сприятливіший для довготривалого життя, оскільки глибина розряду щодня набагато нижча. Ну, особливо, якщо спонукати людей користуватися діапазоном в 40-80%, а не 60-100%. Час покаже, хто вгадав - Ніссан або всі інші виробники.

В будь-якому разі, на старті електрифікації для малих батарейок, які використовуються по-повній, бо не вистачає вибігу, якийсь захист в вигляді активного термо-менеджменту мав би бути.

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 108
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1995р.

Re: Nissan Leaf 2019 62 кВт

Сообщение Петро » 18 янв 2019, 13:05

y_lexus писал(а):
18 янв 2019, 11:25
Згоден, можливо, активне охолодження взагалі не має смислу на більших батарейках, починаючи з 40-60 кВт.год. Там і деградація не так помітна, і режим використання сприятливіший для довготривалого життя, оскільки глибина розряду щодня набагато нижча. Ну, особливо, якщо спонукати людей користуватися діапазоном в 40-80%, а не 60-100%. Час покаже, хто вгадав - Ніссан або всі інші виробники.

В будь-якому разі, на старті електрифікації для малих батарейок, які використовуються по-повній, бо не вистачає вибігу, якийсь захист в вигляді активного термо-менеджменту мав би бути.
Час уже давно показав хто вгадав, ліф самий масовий електромобіль, ніхто навіть рядом не стоїть.

y_lexus
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Nissan Leaf 2019 62 кВт

Сообщение y_lexus » 18 янв 2019, 13:19

Це твердження настільки некоректне, що навіть не знаю, як коментувати :lol:

Ответить