Nissan решил проблему ускоренной деградации 30 кВт батарей

Новости об электромобилях и клубе
Ответить
alexander_ua
Сообщения: 116
Зарегистрирован: 14 мар 2018, 20:02
Откуда: Харьков
Авто: Nissan Leaf SL, 2015

Nissan решил проблему ускоренной деградации 30 кВт батарей

Сообщение alexander_ua » 15 июн 2018, 10:43

Решили новой прошивкой.
Долго писать не буду, просто дам ссылку - https://hevcars.com.ua/nissan-reshil-pr ... h-2016-17/

Кстати, классный сайт по электро машинам.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 697
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Nissan решил проблему ускоренной деградации 30 кВт батарей

Сообщение raccoon » 15 июн 2018, 21:48

интересно, как они могли такое проморгать. но в статье ни одной ссылки на пруфы, может Ниссан и сам еще не знает, что он победил проблему деградации.. :D

alexander_ua
Сообщения: 116
Зарегистрирован: 14 мар 2018, 20:02
Откуда: Харьков
Авто: Nissan Leaf SL, 2015

Re: Nissan решил проблему ускоренной деградации 30 кВт батарей

Сообщение alexander_ua » 15 июн 2018, 22:53

Пруф - http://www.cleanfleetreport.com/exclusi ... ttery-fix/

Внизу номер сервисной кампании по перепрограммированию.


И ещё чуть подробнее:
Clean Fleet Report asked Nissan for clarification and got this statement.

“On June 6, 2018, Nissan began conducting a customer service campaign in North America to reprogram the lithium-ion battery controller in 2016 and 2017 model-year Leaf vehicles equipped with a 30kWh battery, to correct the calculation used for the battery capacity level gauge and distance remaining of the vehicle.

“The displayed vehicle range and battery capacity level gauge on these vehicles are displaying range and capacity that is lower than the actual amount. Reprogramming the controller will result in an accurate display of the Leafs battery capacity and trip range.

“This service campaign is open to all 2016 and 2017 Leafs regardless of mileage or if they have had their battery previously replaced. Owners should contact their local dealer to schedule the update. After the reprogramming, the balance of the original lithium-ion battery and battery capacity warranty will remain in effect for any customers who experience warrantable battery degradation.”
Владельцы тридцаток могут начать искать кто у нас обновит прошивку и потом рапортовать, что поменялось.

y_lexus
Сообщения: 30
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Nissan решил проблему ускоренной деградации 30 кВт батарей

Сообщение y_lexus » 18 июн 2018, 15:18

Якщо контролер показував меншу ємність, аніж справжня, і це навіть стало результатом того, що батарейка менше току приймала на себе (тому що в людей не просто показники GOM падають - вони проїжджають пропорційно менше на зарядці), то тут може бути навіть купа несподіваного позитиву. Тому що таким чином Nissan просто помилково збільшив невикористовуваний буфер (він в 30 kWh Leaf не дуже великий - близько 6% - різниця між 30 kWh реальної ємності і 28.1 kWh доступної), чим зберіг для купи власників батарейку в кращому стані, аніж вона могла б бути! :)

Альтернативно може бути, що причина банально в більшій щільності елементів, що погіршило термоменеджмент, що спричинило пошвидшення деградації за відсутності системи активного термоменеджменту. Це буде важче виправити перепрошивкою. Маск би зміг, думаю, over the air апдейтом навіть, а от Ніссан ні, не зможе.

Ответить