Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Где и как заряжать электромобиль. Инфраструктура зарядных станций.
Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Сообщение raccoon » 07 июл 2018, 18:41

схоже, причину різної потужності встановлено. залежності від температури, якщо вона до 37 градусів - майже немає. BMS обирає і встановлює потужність залежно від SOC. ось було тепло, але я приїхав на станцію вже на прочірках і отримував 47 кВт. з SOC більше 10% потужність буде 36 кВт. більше, здається, 40% - буде 23 кВт.

Изображение

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Сообщение raccoon » 08 июл 2018, 23:23

невелике уточнення: сьогодні з 13% SOC було так само 47 кВт.

Аватара пользователя
alf
Сообщения: 264
Зарегистрирован: 23 сен 2016, 00:08
Откуда: Кременчуг
Авто: Ford, Leaf13

Re: Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Сообщение alf » 08 июл 2018, 23:46

можно расшифровку по цветам графиков.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Сообщение raccoon » 09 июл 2018, 19:24

слева ж на самом графике. и часть вверху

с температурой батареи +35 BMS не дает заряжать на полной мощности даже если допустимый SOC. только 23-24 кВт

Аватара пользователя
alf
Сообщения: 264
Зарегистрирован: 23 сен 2016, 00:08
Откуда: Кременчуг
Авто: Ford, Leaf13

Re: Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Сообщение alf » 09 июл 2018, 20:26

Не, я не пойму,
Зачем в одном графике % SOC и Gids, они всегда паралельны будут.
В чем разница между зеленой и оранжевой

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Сообщение raccoon » 09 июл 2018, 20:40

по первому вопросу - сам недоумеваю. по второму: оранжевый - это сколько заходит в машину, а зеленый - сколько в батарею (за минусом всех текущих потребителей). в первом посте скриншот, там наглядно видно по этим графикам включение и выключение климата.

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 304
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Сообщение Бажен » 12 июл 2018, 07:50

raccoon писал(а):
07 июл 2018, 18:41
схоже, причину різної потужності встановлено. залежності від температури, якщо вона до 37 градусів - майже немає. BMS обирає і встановлює потужність залежно від SOC. ось було тепло, але я приїхав на станцію вже на прочірках і отримував 47 кВт. з SOC більше 10% потужність буде 36 кВт. більше, здається, 40% - буде 23 кВт.

Изображение
Приблизно так. За моїми спостереженнями, є залежність від температури батареї і залишкового заряду при старті. А потужність приблиз розподіляється так: 0-40% - 50-40кВт, 40-80% - 40-30кВт, а потім плавно понижується до 3,3кВт на 90-95%

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Сообщение raccoon » 12 июл 2018, 11:55

так, тільки у мене завжди цифри одні й ті самі: 47, 36 та 24 кВт. розбігу немає

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 304
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Leaf почав брати 47 квт на 50квт-фастчарджі

Сообщение Бажен » 14 июл 2018, 00:12

raccoon писал(а):
12 июл 2018, 11:55
так, тільки у мене завжди цифри одні й ті самі: 47, 36 та 24 кВт. розбігу немає
Я настільки прискіпливо це питання не вивчав)))

Ответить