ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Где и как заряжать электромобиль. Инфраструктура зарядных станций.
Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 184
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение Петро » 03 дек 2018, 17:06

Я би тримав і зараджав в гаражі, але це моя чисто суб'єктивна думка.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1047
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение raccoon » 03 дек 2018, 17:25

дуже зручно. пішов вошкатися магазином, поки ходив — компенсував всю енергію що потратив на доїзд сюди + прогрівся салон авто, кермо та сидіння. і все це за шалені, щось там, 15 грн.

Изображение

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1047
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение raccoon » 03 дек 2018, 17:26

Владислав писал(а):
03 дек 2018, 13:52
Valentin писал(а):
03 дек 2018, 11:12
Вы все верно описали в посте выше. Мало кто из читателей этого сайта вникал в теорию и тем более читал книгу по эксплуатации на англ. языке :D , где сам производитель говорит: гостевой зарядкой не следует заряжать электромобиль постоянно! (это он так называет родной кирпич) Даже выделил этот абзац желтым цветом, что бы вы обратили внимание. И сразу привел рекомендуемый режим зарядки. И это 15А для сети 110 В и 20А для сети 220. Это минимум!
Но эту тему надо описать отдельно, а не в теме про ТОКА :D .
Насправді переклад виділеної жовтим частини мануала наступний:
"Не використовуйте будь-які зарядні пристрої, які не сумісні з Ліфом. Це може привести до некоректного заряджання Li-ion батареї та навіть пошкодити транспортний засіб або Li-ion батарею"
Цеглина йде в комплекті, тому все Ок :D .
ну то жовте, а нижче ви побачили, що нормою для 220-240 В вважається 20А, яких ніколи не було і не буде на кірпичі?
y_lexus писал(а):
03 дек 2018, 14:49
Токи вже на 0.5С поступово формують на аноді металеве літієве покриття, яке потім активно знищує батарейку. При токах 0.2С (це 17-20А для моєї i3 - дивлячись, як рахувати) цього не спостерігається.
так то ж було про ситуацію низьких температур, нє? до речі, я думав про ті температури. там вказано, що мається на увазі температура повітря. так от це маячня, бо повітря може бути -5, а на батарейці +5 (і навпаки: якщо ви ночували на дворі при -20, потім заїхали у бокс, в якому +10 і почали заряджатися — температура батарейки буде не +10, а -15), і це лише на датчиках. в середині ж ячейок (там, де анод) буде ще тепліше. отже, якщо ми перед зарядкою прогріли АКБ, то не так страшні ті 0.5С+ ;)

y_lexus
Сообщения: 123
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение y_lexus » 03 дек 2018, 18:02

Вони окремо тестували календарне старіння за різних температур саме батарейки (In our laboratory tests, we investigated the calendar aging of the NCA//graphite cells at different SoC and at 10 °C, 25 °C and 40 °C.). Щодо токів зарядки - то було окреме дослідження - не побачив, що це робилося за різних температур або за низької температури батарейки. У висновках є, правда, що зарядка на високому токові (1С) та за низької температури батарейки = смерть літію із-за "anode plating".

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1047
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение raccoon » 03 дек 2018, 18:29

а, точно. температура батарейки. але є такий момент: швидкість заряду регулює виключно BMS на підставі зашитих в неї даних. саме BMS обріже вам швидкість, якщо батарейка нагрілася до 35+. і взагалі, BMS знає більше ніж ми, оскільки за однієї і тієї ж температури і SOC BMS може дозволяти сьогодні один струм, а завтра інший. так от, на прийнятному холоді (десь до -10), і якщо SOC нижче 15%, BMS дозволяє потужність аж до 2С. щоправда, на холоді з 2С одразу повільно йде вниз до 1С (що повністю протирічить даним дослідників про кореляцію між низькими температурами, високою швидкістю заряду і смертельними наслідками для аноду. бо чим вище С — тим швидше нагрівається АКБ, а чим вища температура АКБ — тим більша швидкість допустима за даними дослідників) і потім тримається на 1С десь до 80% SOC. а якщо SOC 20-30% і вище, BMS дозволить лише 1С. думаю, варто орієнтуватися на дані практиків, які програмували BMS, а не на дані теоретиків, які щось пишуть в інтирнеті задля отримання якихось грантів, або щоб відзвітувати перед грантодавцями про витрачені на дослідження гранти :)

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 184
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение Петро » 03 дек 2018, 18:40

raccoon писал(а):
03 дек 2018, 18:29
а, точно. температура батарейки. але є такий момент: швидкість заряду регулює виключно BMS на підставі зашитих в неї даних. саме BMS обріже вам швидкість, якщо батарейка нагрілася до 35+. і взагалі, BMS знає більше ніж ми, оскільки за однієї і тієї ж температури і SOC BMS може дозволяти сьогодні один струм, а завтра інший. так от, на прийнятному холоді (десь до -10), і якщо SOC нижче 15%, BMS дозволяє потужність аж до 2С. щоправда, на холоді з 2С одразу повільно йде вниз до 1С і потім тримається на 1С десь до 80% SOC. а якщо SOC 20-30% і вище, BMS дозволить лише 1С. думаю, варто орієнтуватися на дані практиків, які програмували BMS, а не на дані теоретиків, які щось пишуть в інтирнеті задля отримання якихось грантів, або щоб відзвітувати перед грантодавцями про витрачені на дослідження гранти :)
А ще можна заставити BMS заряжати током 0.05С без його програмування. :D :D :D

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1047
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение raccoon » 03 дек 2018, 19:01

та можна і 0.001С заряджати, можна і телескопом забивати цвяхи.. :)

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 184
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение Петро » 03 дек 2018, 19:07

raccoon писал(а):
03 дек 2018, 19:01
та можна і 0.001С заряджати, можна і телескопом забивати цвяхи.. :)
Нууу коли проводка реально слабенька десь в селі, на дачі, або совкова алюмінька, то це реально допомагає не спалити все :D

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1047
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение raccoon » 13 фев 2019, 15:26

Нові тарифи на зарядку в мережі зарядних станцій ТОКА

Повідомляємо, що з 14.02.2019 тариф на АС зарядку буде – 5,99 грн/кВт, а на швидкісну DC зарядку – 6,99 грн/кВт. до 01.04.2019, після чого тариф на DC зарядку підніметься до 7,99 грн за 1 кВт.

Нічний тариф (23:00 – 07:00) – буде становити 4,5 грн/кВт. :roll:

alexander_ua
Сообщения: 305
Зарегистрирован: 14 мар 2018, 20:02
Откуда: Харкiв
Авто: Nissan Leaf SL, 2015

Re: ЗАРЯДНЫЕ СТАНЦИИ ТОКА

Сообщение alexander_ua » 13 фев 2019, 17:12

В Харькове ОККОвские зарядки отжала ТОКА (Те, что ставили Тесла клуб Юкрейн).
Уже на их карте, правда цена пока 0 грн.

Ответить