Зарядки мошенников «Автоентерпрайз»

Где и как заряжать электромобиль. Инфраструктура зарядных станций.
Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1091
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Зарядки мошенников «Автоентерпрайз»

Сообщение raccoon » 25 мар 2020, 16:18

вже зрозумів, що ви причепилися саме до "цеглини". ну, маєте право, щож. але думаю, автор мав на увазі всю лінію від розетки до батареї.

mr_kost
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 04 авг 2019, 18:54
Откуда: Черкаси
Авто: Mitsubishi Lancer 9, Nissan Leaf S 2014

Re: Зарядки мошенников «Автоентерпрайз»

Сообщение mr_kost » 25 мар 2020, 18:37

Ну добре, нехай буде так.
Але ж інвертор автомобіля приймає участь у зарядці як од "цеглини", так само і на станції (якщо зарядка через звичайний порт).
То чому ж він стверджує, що при зарядці від "цеглини" втрати значно більші?
sch1994 писал(а):
05 июл 2017, 19:57
Через родной зарядный кирпич потерь ещё больше. Только на нем теряется 7-8%. Не считая всего остального.
Взагалі то хотілося б дізнатись думку самого автора, від першої особи, так би мовити.

Ответить