Зарядки Автоентерпрайз

Где и как заряжать электромобиль. Инфраструктура зарядных станций.
Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение raccoon » 05 июл 2017, 00:50

ось просто зараз стоїть машинка, заряджається. подивився ліфспаєм - потужність заряду рівно 6 квт, просто рівно, як обрізано. дивлюся в особистому кабінеті, а там

Изображение

враховуючи, що тарифікація у АЕ подвійна, тобто похвилинна за час на дроті + покіловатна за пораховану станцією потужність, то виходить що вони гріють нас на зарядках одразу двічі. по-перше, чим менша потужність - тим довше авто стоїть на дроті, а хвилинки тікають, 1 хв = 1 грн. по-друге, станція порахує завищену потужність. наприклад, 3 години х 6.6 квт = 19,8 квт, отже грошей вона зніме за 19,8 квт. а реально буде 3 години х 6 квт = 18 квт, тобто на 3 грн менше, і це не враховуючи похвилинки :!: коротше, зателефонував на гарячку, що кажу за херня, дєвочкі? а там нічого не знають, бо їм там щось не видно. сказали завтра мені передзвонять і все пояснять. тож завтра відпишусь, може я і ви чогось не розуміємо?

Аватара пользователя
alf
Сообщения: 274
Зарегистрирован: 23 сен 2016, 00:08
Откуда: Кременчуг
Авто: Leaf13 SV

Re: Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение alf » 05 июл 2017, 01:06

А все равно альтернативы нет, мне обещали скидку на зарядку 5% если возьму у них ОСАГО. Взял, скидки не вижу.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение raccoon » 05 июл 2017, 03:50

ну ось зарядка закінчилася. і що ми бачимо? що з нас зняли кровнозароблених за 18 квт і 3,5 години.

Изображение

так було до зарядки:

Изображение

а так після:

Изображение

бачимо що зайшло 17.1 квт, а порахували як 18. непогано так, приходиш у магазин, береш щось за 19 грн 10 коп, а на касі тобі кажуть: з вас 20 грн будь ласка. треба й у себе в магазах таке замутить, клієнти мабуть оцінять той тренд :roll:

якби ж станція віддавала реально ті 6.65 квт*год, які вона рахувала, то це було б на пів години швидше і гривень на 30 менше. сумно це все, завтра будемо заслуховувати начальника транспортного цеху - хай і він розповість, як таке може бути

хе-хе, до речі пригадав, вона там щось було почала на кшталт "то у вас батарея обрізає потужність, ми віддаємо 6.6, а вона бере лише 6". оценітє красоту ігри, тіпа :roll: проте навіть якби це було реальністю, яке моє діло, скіко ви теоретично віддаєте? важливо, скільки я спожив, а не скільки міг би спожити. уявляю, як мені приходить платіжка за опалення у січні на 100050000 грн, згідно загальної потужності ТЕЦ. ну а шо, ми могли б віддати вам усе тепло, але ви не приймаєте. бєрі або плоти :roll:

до речі, ще й змінилися правила тарифікації, чи що. минулого разу, місяць тому, я заряджався 90 хвилин і з мене зняли з розрахунку (1 хв * 1 грн)/2, як для клієнта АЕП - була така домовленість, що клієнтам "на зарядку" довічно -50%. а цього разу вже два рахунки: похвилинка окремо - на ній -50%, а потужність окремо і на ній повна вартість, без знижки. отже чекаємо ранкових новин від АЕП
alf писал(а):А все равно альтернативы нет, мне обещали скидку на зарядку 5% если возьму у них ОСАГО. Взял, скидки не вижу.
монополька завжди погано... пам'ятаєш, як раніше був один київстар (і юмс), де вихідний дзвінок 50 центів, а вхідний 25? це на секундочку 13 гривень за хвилину вихідного дзвінка і 6.5 грн за вхідний... зараз це виглядає божевіллям, а тоді було реальністю :) а що до знижки, то треба дзвонити на 7707 і запитувати, якого біса і де знижка. у них все прив'язується до VIN, отже якщо була така домовленість і ти виконав свою частину - вони повинні виконати свою, без варіантів :roll: даю підказку: є відгуки гугл, є відгуки фейсбук і вони там про це знають дуже добре. справедливості ради, наскільки я можу судити з того, що я бачу і чую, чуваки зовсім не заточені на те, щоб кидати клієнтів або якось ошукувати. просто мабуть є певні проблеми з програмерами, з обліком, з системою загалом

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 306
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение Бажен » 05 июл 2017, 07:15

Я не знаю чи чуваки заточені на кидання людей чи ні, але вони, по фактах, тим тільки й займаються. Просто совокупність факторыв: протягом 8-ми місяців сервіс АЕ тільки погіршується, як на мене, тарифи стали самими дорогими на ринку, персонал не професійний й тупо не розуміється на тому що робить, не бачив жодної зарядки яка б працювала згідно заявленого. Для порівняння заряд мого ліфа з батерою на 24 кВтг на chademo АЕ 40А зайняло 40 хв., а на такій самій по потужності приватній зарядці у Кривому Озері - 18хв.
Последний раз редактировалось Бажен 05 июл 2017, 12:03, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
sch1994
Сообщения: 336
Зарегистрирован: 10 май 2016, 00:31
Откуда: Украина, Киев
Авто: Nissan Leaf

Re: Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение sch1994 » 05 июл 2017, 11:29

Вы видите Лиф Спаем сколько зашло кВт в батарею. Станция считает сколько кВт она отдала. 5% потери при зарядке это НОРМАЛЬНО. Энергия терялась в кабеле и тратилась на нагрев тех же инвертора, зарядного и самой батареи. Эти затраты энергии Лиф Спай конечно не видит, но станция эту энергию реально потратила. В некоторых условиях потери при зарядке могут доходить до 7%. Так что никто Вас не пытается обмануть на пару гривен. Обычная физика процесса зарядки.
Посчитайте в домашних условиях сколько реально кВт входит в батарею и сколько намотает Ваш электросчетчик. При заряде 20 кВт всегда на счетчике на 1 кВт больше.
Nissan Leaf в наличии в Киеве и под заказ из США (067) 1З5-6З-20
http://electromobili.prom.ua
http://mynissanleaf.ru/viewtopic.php?id=431
Киев, ул. Стеценка 23

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение raccoon » 05 июл 2017, 12:13

я видел лифспаем и мгновенный заряд, было ровно 6 квт. настолько ровно, что становится понятно, что это никакие не потери на нагрев и т.п, а так настроена станция...

Аватара пользователя
KayloK
Сообщения: 99
Зарегистрирован: 14 дек 2016, 22:28
Откуда: Украина, Борисполь
Авто: Nissan Leaf S+ 2014 г.в.(м.р.2015)

Re: Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение KayloK » 05 июл 2017, 12:27

Парни, уж простите что встреваю... Приехал на днях почти на черепашке домой. Честно говоря черепашку я не видел но она по моим расчетам должна была вот-вот показаться. Так вот поставил я автомобиль заряжаться до 100%.
У меня частный дом, 13 метров медного трёхжильного кабеля 2,5мм до автомобиля и два электросчетчика, (общий и отдельно для машины). Так вот очень удобно пользоваться "своей личной бензоколонкой" когда есть доп счетчик.
Парни, насколько я знаю, система безопасности не позволяет Вам разрядить батарею в ноль. Черепашка выскакивает при остатке около 1квт/ч в батарее. Ну пусть у меня там оставалось 2 или даже три... фиг его знает. Но факт в том, что после 100% зарядки мой счётчик показал что на зарядку понадобилось 26 квт электроэнергии. (25,7 если точнее)
это при том, что мы с Вами знаем что емкость наших аккумов (если он здоров) 24квт/ч.
Так что потери при зарядке - это нормально. Да и аккум сам греется в процессе - это физика, от неё никуда не деться.
ask google: "Доспехи для глаз"

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение raccoon » 05 июл 2017, 12:32

может я и ошибаюсь в этом, но почему график мгновенного заряда показывает настолько ровно 6, как будто кто-то ручками задал именно столько?

вот тут видим честные 3.3 квт, а не 3.3-10%

Изображение

соответственно на станции 6.6 квт должно быть так:

Изображение

или не должно?

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение raccoon » 05 июл 2017, 17:36

коротше, ніхто не зателефонував. що означає, що їм або байдужі претензії якихось там клієнтів, або вони все розуміють і не мають що сказати :roll:

в принципі, я згоден з тим що мають бути якісь втрати потужності, але по-перше, не 10%. то якось задофіга. то більше, ніж бере отакий нагрівач

Изображение

а по-друге, навіть якщо то були б реальні втрати, так робити не красиво. тоді віддавайте 7-7.5 квт, щоби авто брало свій максимум у 6.6, а решта йшла на втрати.

наприклад ТОКА каже, що їхні станції віддають 7 квт (я не перевіряв, але вони стверджують). машина споживає свої 6.6, решта йде на втрати. машина заряджається швидше. чому у ТОКА так? тому що у них немає похвилинки.

і тепер зрозуміло, чому у АЕП подвійна тарифікація: чим меншу потужність вони віддають - тим довше ми стоїмо на їхньому дроті по 1 грн за хвилину. тож очевидно, що вони спеціально зробили так, щоби кожне авто стояло на станції довше, ніж могло б стояти. just bussiness, nothing personal. не люблю таких хитродупих :roll:

Аватара пользователя
sch1994
Сообщения: 336
Зарегистрирован: 10 май 2016, 00:31
Откуда: Украина, Киев
Авто: Nissan Leaf

Re: Зарядки Автоентерпрайз

Сообщение sch1994 » 05 июл 2017, 19:57

raccoon писал(а):я видел лифспаем и мгновенный заряд, было ровно 6 квт. настолько ровно, что становится понятно, что это никакие не потери на нагрев и т.п, а так настроена станция...
Вам про Фому, а Вы про Ерему...
Вот я сейчас заряжаюсь на Эпицентре у столбика. Лиф Спай показывает 5.8 кВт максимум. Кому предъявлять претензии? :lol:
Так же и у АЭ. Где-то ровно 6 льет, где-то 6.2, а где-то и 5.2
У токи 7 кВт? Ну-ну. Подьедьте на Караван на Луговую и померяйте. Думаю сильно удивитесь.
Через родной зарядный кирпич потерь ещё больше. Только на нем теряется 7-8%. Не считая всего остального.
Если просто не нравятся зарядные станции какой-то компании - просто не пользуйтесь ими. Выбирайте другие или заряжались дома.
Если товар не нравится, значит его не покупают.
Все познается в сравнении. Мне вот некоторые клиенты, купившие у меня электромобиль, звонили и жаловались на то, что Тока ввела оплату, совсем обнаглели ещё и по такому тарифу. На шару любят все заряжаться. А вот за свои деньги поставить хотя бы одну доступную зарядную станцию или даже розетку на 3 кВт, чтобы коллеги-электроводы могли подзарядиться - так нет - это мое личное и за мои кровные. Лучше буду жаловаться на тех кто что-то делает, чем сделаю сам. Менталитет... 8-)
Nissan Leaf в наличии в Киеве и под заказ из США (067) 1З5-6З-20
http://electromobili.prom.ua
http://mynissanleaf.ru/viewtopic.php?id=431
Киев, ул. Стеценка 23

Ответить