Самые экономичные электромобили

Обсуждения всевозможных вопросов об электромобилях и не только
y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение y_lexus » 11 фев 2019, 12:22

принтер смит писал(а):
10 фев 2019, 22:50
Извините еще не очень силен в электрожаргоне
А нельзя ли на обычном языке написать
Батарея 24/30 квт
Зимой с печкой - Х км
Зимой без печки - У км
Це дуже дивне запитання. Відповіді ні про що не скажуть - це буде особистий досвід людей з їх специфічними умовами (якість доріг, середня швидкість, погода, кількість довгих зупинок впродовж дня тощо). Смисл це буде мати лише тоді, якщо зібрати великий пул відповідей та вивести середню.

Якби я для себе визначався, то рахував би приблизно так:

Ліф 24 kWh, доступних 21.3 kWh. Множимо на 0.85 (приймаємо середню деградацію по лікарні на рівні 15%), отримуємо 18.1 kWh в нашій "середній" машині. Далі думаємо, скільки нам потрібно залишити в батарейці ввечері для душевного комфорту. Для себе особисто залишаю 1.5 kWh - тобто доступних для катання маємо 16.6 kWh. Далі ефективність. Взимку, думаю, вона у більшості в діапазоні від 4.5 до 5.5 км/kWh, залежно від умов (приймаємо нормальний розподіл, думаю, в цей діапазон попаде 90-95% машин). Відповідно, маємо пробіг на одній зарядці від 75 до 91 км.

Для Ліфа 30 kWh, якщо використовувати той же підхід, вийде 101-123 км діапазон зимовий.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1011
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение raccoon » 11 фев 2019, 13:03

у мене зараз виходе 3 км на кВт, бо я завжди з пічкою :) влітку десь 7-8 км

y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение y_lexus » 11 фев 2019, 13:51

Немає теплонасосу? Чи просто клімат на +24С? ;)

В мене мінімальна зимова поки ефективність десь 55% від максимальної літньої, середня близько 70%. Від 7 км/кВт.год мало б бути в діапазоні 3.9-5 км/кВт.год. Тоді пробіг на 16.6 кВт.год буде 65-83 км. Думаю, це все ж мінімальний діапазон, для консервативного варіанту.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 1011
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение raccoon » 11 фев 2019, 18:11

y_lexus писал(а):
11 фев 2019, 13:51
Немає теплонасосу? Чи просто клімат на +24С? ;)
нема насосу і клімат на +21 ))

Misha
Сообщения: 63
Зарегистрирован: 23 сен 2016, 17:18
Откуда: Lviv, Ukraine
Авто: Geely, Nissan Leaf S+ (2014-2015), Lancer 9

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение Misha » 11 фев 2019, 19:19

зимою дуже залежить якими частинами ви їздите
в мене поїздки по 5-10 км і між ними по пару годин простою, відповідно кожен раз салон гріється заново, пічка працює на максимум
в такому режимі 24-ки хватає на 60-70 км
якшо їхати довше, коли салон один раз прогрівся і далі підтримувати т-ру, то можна проїхати вже 80-90

принтер смит
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 29 июл 2018, 16:12
Откуда: киев
Авто: Опель вектра С

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение принтер смит » 15 фев 2019, 22:48

Ой-йо!
Не очень розовая картина выходит
Совсем не так как я представлял себе год назад
Дневной пробег у меня 40км, бывает и 50
Думал буду заряжаться у себя в гараже через два-три дня
А гараж не совсем близко от дома
raccoon писал(а):
11 фев 2019, 13:03
у мене зараз виходе 3 км на кВт, бо я завжди з пічкою :) влітку десь 7-8 км
А теперь вижу что зимой придется каждый день ее на зарядку ставить, а потом гараж-дом-гараж пешочком
Пользоваться быстрыми зарядками - теряется весь экономический смысл э/м
Ездить без печки - пробовал недавно, без кондера тоже
Не спрашивайте об ощущениях...
Керосиновые обогреватели - ну несеръезно, ребята
Выход один
Купить нормальный а/м, поставить газ и наслаждаться жизнью
За те же деньги
Ну почти за те же
Выход два - гараж под домом
Выход три - брать 40-ку
Вот пересчитываю щас свою капусту, перечитываю ваш форум и решаю что делать
Интересно а есть ли тут такие кто через год-два пожалел о покупке э/м?

alexander_ua
Сообщения: 266
Зарегистрирован: 14 мар 2018, 20:02
Откуда: Харкiв
Авто: Nissan Leaf SL, 2015

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение alexander_ua » 16 фев 2019, 09:30

принтер смит писал(а):
15 фев 2019, 22:48
Ой-йо!
Не очень розовая картина выходит
Совсем не так как я представлял себе год назад
Дневной пробег у меня 40км, бывает и 50
Думал буду заряжаться у себя в гараже через два-три дня
А гараж не совсем близко от дома
raccoon писал(а):
11 фев 2019, 13:03
у мене зараз виходе 3 км на кВт, бо я завжди з пічкою :) влітку десь 7-8 км
А теперь вижу что зимой придется каждый день ее на зарядку ставить, а потом гараж-дом-гараж пешочком
Пользоваться быстрыми зарядками - теряется весь экономический смысл э/м
Ездить без печки - пробовал недавно, без кондера тоже
Не спрашивайте об ощущениях...
Керосиновые обогреватели - ну несеръезно, ребята
Выход один
Купить нормальный а/м, поставить газ и наслаждаться жизнью
За те же деньги
Ну почти за те же
Выход два - гараж под домом
Выход три - брать 40-ку
Вот пересчитываю щас свою капусту, перечитываю ваш форум и решаю что делать
Интересно а есть ли тут такие кто через год-два пожалел о покупке э/м?
C хорошеей батареей реально заряжать раз в два дня при пробеге 40-50 в день.
Это езда с климатом, конечно.

Пожалел ли о покупке ? Нет.
Скучаю за дальними поездками, конечно, но надеюсь на более емкие батареи, а голод утоляю редкими поездками по области с зарядками на трассах.
Романтика :)

y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение y_lexus » 16 фев 2019, 09:47

принтер смит писал(а):
15 фев 2019, 22:48
Выход три - брать 40-ку
Вот пересчитываю щас свою капусту, перечитываю ваш форум и решаю что делать
Интересно а есть ли тут такие кто через год-два пожалел о покупке э/м?
Я б почекав до осені - має суттєво зрости кількість пропозицій Болтів в США - будуть викидати CPO-машини після завершення 2-3річного лізингу. Сороковці лише рік, цінник ще негуманний.

Щодо електромобіля - враження перевершили сподівання в рази. Був зацікавленим - став фанатом. Але для мене не було жодних сюрпризів, все дослідив ще до придбання. Та і живу в селі, є де зарядитися, є друге авто в сім'ї для кращої половини та для далеких переїздів. Як от на лижі декілька разів взимку. Електричка - чисто міська машина для мене, і це ще довго буде так.

Sanich
Сообщения: 16
Зарегистрирован: 23 фев 2018, 11:58
Откуда: Киев
Авто: Nissan Leaf

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение Sanich » 20 фев 2019, 18:50

принтер смит писал(а):
15 фев 2019, 22:48
Ой-йо!
Не очень розовая картина выходит
Совсем не так как я представлял себе год назад
Дневной пробег у меня 40км, бывает и 50
Думал буду заряжаться у себя в гараже через два-три дня
А гараж не совсем близко от дома
raccoon писал(а):
11 фев 2019, 13:03
у мене зараз виходе 3 км на кВт, бо я завжди з пічкою :) влітку десь 7-8 км
А теперь вижу что зимой придется каждый день ее на зарядку ставить, а потом гараж-дом-гараж пешочком
Пользоваться быстрыми зарядками - теряется весь экономический смысл э/м
Ездить без печки - пробовал недавно, без кондера тоже
Не спрашивайте об ощущениях...
Керосиновые обогреватели - ну несеръезно, ребята
Выход один
Купить нормальный а/м, поставить газ и наслаждаться жизнью
За те же деньги
Ну почти за те же
Выход два - гараж под домом
Выход три - брать 40-ку
Вот пересчитываю щас свою капусту, перечитываю ваш форум и решаю что делать
Интересно а есть ли тут такие кто через год-два пожалел о покупке э/м?
Шановний принтер сміт, перед тим як робити висновки, на які Ви маєте повне право, скажіть буд ласка, яка у Вас в гаражі максимальна потужність та кількість фаз?

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 164
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Самые экономичные электромобили

Сообщение Петро » 20 фев 2019, 21:04

принтер смит писал(а):
15 фев 2019, 22:48
Ой-йо!
Не очень розовая картина выходит
Совсем не так как я представлял себе год назад
Дневной пробег у меня 40км, бывает и 50
Думал буду заряжаться у себя в гараже через два-три дня
А гараж не совсем близко от дома
raccoon писал(а):
11 фев 2019, 13:03
у мене зараз виходе 3 км на кВт, бо я завжди з пічкою :) влітку десь 7-8 км
А теперь вижу что зимой придется каждый день ее на зарядку ставить, а потом гараж-дом-гараж пешочком
Пользоваться быстрыми зарядками - теряется весь экономический смысл э/м
Ездить без печки - пробовал недавно, без кондера тоже
Не спрашивайте об ощущениях...
Керосиновые обогреватели - ну несеръезно, ребята
Выход один
Купить нормальный а/м, поставить газ и наслаждаться жизнью
За те же деньги
Ну почти за те же
Выход два - гараж под домом
Выход три - брать 40-ку
Вот пересчитываю щас свою капусту, перечитываю ваш форум и решаю что делать
Интересно а есть ли тут такие кто через год-два пожалел о покупке э/м?
Врят ли тут найдется тот кто пожалел о покупке э/м. Скорее найдутся те к кому пришло понимание что э/м имеет право на жизнь только как второй автомобиль в семье (ну если только это не тесла)

Ответить