Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Обсуждения всевозможных вопросов об электромобилях и не только
Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 811
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение raccoon » 11 сен 2017, 18:08

Бажен писал(а):З приводу жигулів Ви не праві! Варто просто виїхати з мегаполісу у село. Жигулів і подібногомтрешу туєва хуча. І то є раз.
так, по селах їх більше. але ніякі не 50%. до того ж, яка щільність населення по селах? 5 совкових корчів на село - ото і все. а якщо порахувати всі авто по країні, то того совкового шроту вийде до 5%.
Бажен писал(а):З приводу пенсій теж є питання. Концептуально, утримувати своїх батьків я згоден... правда паровозом йдуть і дідусь з бабусею.
далеко не в усіх залишилися дідусь з бабусею.. :( а ті, у кого вони ще є, зазвичай чекають, поки старі відкинуть ласти, щоб хапнути і продати їхню нерухомість. яку всі ми утримуємо для них зараз через субсідії і пенсії, бо баба з дідом на субсидіях платять 200 грн на місяць, сидячі мов сторожа на нашому забезпеченні і доглядаючи квартирку для діточок та онучків. це справедливо? от у мене є бабця над головою. 2к хата в Києві, коштує більше ляма грн, тобто бабця - міліонерша. але бабця плоте за неї 200 грн, бо решту платимо ми з вами через субсідії. інколи, дуже-дуже рідко, приходять її кохані онуки, дивляться чи все ок з хатою. а бабця зі своїми проблемами чомусь ходить до мене, щоб я їй допомогав... то одне, то інше. особисто ви може не так ставитеся до своїх старих, а переважна більшість +- така... і ми ото все з якогось переляку фінансуємо.
Бажен писал(а):Але пенсія у польші має три складники: державна, накопичувальна й від роботодавця. Так лиш державна складова тої пенсії 400-500 євро у середньому. Відповідно, далі математика ( Ваша ж): якщо поділити ті пенси що їх годує українець і порівнаяти з поляком, то поляк віддає у два-три рази більше
а я от читаю, що внесок на пенсійне страхування становить 19,52% від зарплати-брутто. ця сума ділиться навпіл, половину оплачує працівник, а другу половину - роботодавець. тобто поляк плоте 9.76%, а ми 22. де ж він віддає більше? а трохи раніше ми платили 37% і вище. чому в Польщі така низька ставка? бо там пенсів 25% від кількості платників до ПФ, а у нас - 140%.

що до "зростуть прибутки держави, якщо всі бляхери розмитнять свої тачки! Навіть 20 євро з квадратного рила у ПФ то закрита дірка і профіцит" - також не можу погодитися. бляхарі надувачи щоки розповідають нам казки, ніби їх тут їзде мільйони і мільярди. мовляв, вони якась там "сила". але це дурня, як каже пан Ляшко )) згідно з офіційною статистикою бляхарів-порушників митного питання щось там 60 тисяч на всю країну. помножте ті 60 тисяч на 20 євро, ото лям-двісті євро - то все, що отримає бюджет. 37 лямів гривень (зараз же - нібито 3 ярди). а дефіцит пенсівського фонду - 150 ярдів... тобто розмитнення за 20 євро автоматично означає, що хтось інший повинен буде платити набагато більше, ніж плоте зараз. і чомусь у мене є стійке переконання, колего, що то будемо ми з вами

от зараз типу зроблять їм поблажку, щоб вони розмитнилися за 1500 євро. 1,5 - це ж не 7, правильно? підйомна вже сума? але цим скористаються одиниці, бо пересічний бляхар згодний віддати 100 єврів і все. навіть під загрозою конфіскації він не заплатить державі 1500 євро. він краще втратить корча і поїде візьме за 2000 ще одного, ніж заплоте меншу суму до бюджету. це modus operandi бляхаря, з тим нічого не поробиш
Последний раз редактировалось raccoon 11 сен 2017, 18:17, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 811
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение raccoon » 11 сен 2017, 18:16

ось нова стаття вийшла про бляхи. дещо, тезово:

Міста задихнуться

У деякі періоди в Києві норми забруднення повітря вже перевищуються у 6 разів. Найбільше забруднення зафіксовано у місцях скупчення автівок, наприклад у районі Бессарабської площі. Поява ще більшої кількості приватних автомобілів у місті призведе до загострення ситуації. Тим більше, що власники нерозмитнених автівок завозять старі вживані машини. В Європі та ряді інших високорозвинутих країн з цим намагаються боротися накладанням високих штрафів за шкоду екології, стимуляцією населення до заміни автомобілю на більш новий та, відповідно, менш шкідливий.

Всі не влізуть

За словами директора компанії A+S Дмитра Бєспалова, якщо у Києві здадуть в експлуатацію всі ЖК, що наразі будуються, і не побудують Подільсько-Воскресенський міст, то час, витрачений на дорогу до місця призначення зросте з однієї години до півтори. Якщо ж додати сюди масову купівлю недорогих імпортних автівок, то отримаємо ще гіршу ситуацію. І ні, розширення смуг не вирішить проблему – будівництво автомагістралей призводить до збільшення кількості автомобілей на них, хаотичної парковки у центрі, перевищення граничної швидкості руху і, як наслідок, більшої кількості жертв ДТП.

Чому європейці так радо продають автівки українцям?

Євро-5 – це екологічний стандарт, що діє в межах Євросоюзу з 2009 року. Цей стандарт передбачає норми вихлопів у автівок. Якщо автомобіль створює більше шкідливих викидів, ніж дозволяє стандарт, то власник змушений платити більший податок. Крім того, деякі країни планують за 15-25 років відмовитись від бензинових та дизельних авто. За їхню утилізацію доведеться платити. А із запропонованими змінами громадянин західноєвропейської країни матиме дешевше рішення – позбутися автомобіля шляхом продажу його в Україну.

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 306
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение Бажен » 11 сен 2017, 20:12

Ну, відверто кажучи, не всі доводи правдиві у статті. Але вже хоч обгрунтовують, а не як купа тексту у нетрі що схожа на сліпу істерику.
Я вважаю всеж що у послаблення мит при розмитненні горя нема. Тема про пенсійний фонд з Вашими доводами теж мені видається обгрунтованої достатньо.
Я про 20 євро писав з голови. Можно взяти й цифру яку наводять бляхарів у 3 лями і взяти 3%. Збір у ПФ такий же? Тоді 3лями множимо на 3% від 1000 євро і маємо 90 000 000 євро, а податків з палива, цигарок і бухла нікуди не ділись.

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 306
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение Бажен » 11 сен 2017, 21:08

Десь так то бачу й я:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2765354163

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 811
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение raccoon » 12 сен 2017, 02:24

Бажен писал(а):Можно взяти й цифру яку наводять бляхарів у 3 лями і взяти 3%. Збір у ПФ такий же? Тоді 3лями множимо на 3% від 1000 євро і маємо 90 000 000 євро, а податків з палива, цигарок і бухла нікуди не ділись.
та можна взяти, хоч це і брехня - задля підсилення своєї позиції і зниження ставок для розмитнення. мовляв, бачите, он нас скільки, тож ми ого, скільки заплатимо. :) ну добре, припустимо ми отримали разово ті гіпотетичні 90 мегаєврів. гіпотетичні, бо їх ніяких не 3 лями, а десь 10% від того. і це разом з усіма прикордонними пересічниками, яким те питання не дуже болить. ну припустимо, ми отримали по 30 євро від 3 лямів бляхарів. то це в нас вийшло 2,5 ярди грн. разово, бо всі хто хтів - розмитняться, і на тому все. а зараз така сума за рахунок високих акцизів збирається щорічно. і навіть з тією щорічною сумою нам ледь вистачає, щоб дати по 2000 грн подачки кожному пенсу. і пенсії потроху збільшуються! за рахунок ще купи всіляких грабіжницьких поборів і як наслідок завищених цін на майже все, бо за все плоте кінцевий споживач товарів і послуг.

тож, якщо ми просто лібералізуємо підхід до розмитнення корчів, то реально втратимо десь 90% поточного доходу, бо масове розмитнення буде лише одне. а якщо на 2 ярди впали щорічні доходи ПФ, то до ПФ будуть як завжди докладати з бюджету. а отже або розширять базу для оподаткування і ми станемо платити більше різних податків, щоби компенсувати нестачу від ліберального розмитнення беемве, або збільшать інсуючі податки і ми знов-таки станемо платити більше податків. бо ну а де ще взяти :?:

я хочу сказати, що оті зависокі акцизи на тачки - то є лише один з наслідків, при чому маленький, однієї великої загальної проблеми. боротися з наслідками - це як збивати аспірином температуру при туберкульозі. можна звісно, але це недалекоглядно.

прошу висловлюватися. готові платити більше податків? )

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 306
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение Бажен » 12 сен 2017, 08:18

Згоден, проблему треба вирішувати. Більш того, вихід у зміні системи нарахувань наприклада таку як у тій самій Польші.
Зготовністтю платити є проблема, ніхто не питатиме!)))) Тому й готовий.))))

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 811
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение raccoon » 12 сен 2017, 18:28

ну ось зараз вже викочують пенс.реформу, а там що? а там:

зростання виплат цьогоріч торкнеться майже 9 млн з-поміж 11,9 млн пенсіонерів

зрадій, платник податків! лише лям з 13-ти не отримуватиме пенсій, у них буде щось типу мат.допомоги на прожитковому рівні. і при цьому 9 лямів отримають підвищення. встановлюють 3 рівні страхування, але лише останній з них - той що треба для безболісного зниження акцизів, зборів та податків.

перший рівень - все та ж обов'язкова солідарка, другий рівень - обов'язкове накопичення і лише третій рівень - добровільне недержавне. в цих умовах звісно можна дозволити дешеве розмитнення корчів, але тому зрадіють лише 3 лями бляхарів. а ми усі почнемо платити більше, бо платитимемо вже не тільки за пенсів з їх підвищенням, але й "за того хлопця" на іржавому беемве.

тож на мою думку вимагати в цій ситуації дешевого размитнення свідомо можуть лише ті, хто отримає з цього безпосередній зиск. хто їздить на литовці і хоче розмитнити його за чужий рахунок. абсолютна ж більшість громадян не може тому радіти, бо їм тоді доведеться більше платити за все... бо для держави з такою купою внутрішніх зобов'язань бюджетний баланс - понад усе! якщо десь зменшився обсяг надходжень - втрачене компенсують іншими шляхами. щоби комусь дати - треба в когось забрати

ось і економіст, виконавчий директор Міжнародного фонду Блейзера Олег Устенко зі мною згоден:

Він акцентував, що повне скасування акцизних зборів під час розмитнення авто призведе до збільшення дефіциту державного бюджету.

"Наш бюджет традиційно є дефіцитним. І якщо скасувати акцизні збори з цих автомобілів, у бюджеті виникне дірка. До того ж відмову від акцизу для окремої групи людей буде розцінено як соціальну несправедливість: одні платять, а інші – ні. Виникнуть запитання: чому так? Я вважаю, якщо і скасовувати акцизні збори, то тоді для всіх. Але в цьому разі потрібно вирішити, яким коштом перекривати дірку в бюджеті. Є зовнішні ринки, але це шлях до зростання державного боргу. Ще один варіант – скорочення соціальних програм", – підкреслив економіст.

Він не відкидає, що в разі скасування акцизних зборів на автомобілі влада країни підвищить акциз на тютюн і алкоголь.


ось дивіться. у нас курять 55 % дорослих. алкоголь вживає теж кожен другий. а бляхарів усього 300 тисяч - це 1% від дорослого населення. то чому половина країни повинна платити більше, щоби 1% платив менше? особливо той 1%, що труїть всіх оточуючих своїми корчами "євро-мінус-п'ять"?

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 306
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение Бажен » 12 сен 2017, 21:57

Ну тут можна також казати за паліїв і бухарів шось тіпа а чого вони труять усіх своїми вторяками й закидують пляшками?) Другі ще й до дівчат, бухі, присіпуються!))) Я, на приклад, і палю й бухаю часом, а підвищення акцизів підтримую. Так, глядиш, і нація здоровіша буде.
Доречі, як казав один мадьяр, коли ціна на цигарки, паливо й тютюн в Україні зрівняються, от тоді дійсно буде зайвим кордон. Бо контрабас вмре!)))

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 811
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение raccoon » 13 сен 2017, 12:35

ну то їхнє право, вони ж ні в кого нічого не відбирають, їх ніхто не дотує, щоб їм було дешеве бухло і табак. вони шкодять собі і лише своїм власним коштом. більше того, вони платять купу зайвих грошей пенсам, "безкоштовній медиціні" і т.д. - як і ті автовласники, що дорого розмитнюються. плюс антитютюнове законодавство давно вже заборонило "труїти" некурців шляхом заборони паління в ліфтах, під'їздах, кафе, на зупинках тощо. а якщо воно десь і не виконується, то це явно не проблема акцизів і мит. при цьому курців 50+%, а от бляхарів 1% і вони хочуть щоби їх дешеве розмитнення фінансувало абсолютно усе населення, включно з курцями, новонародженими і пенсами )) де справедливість і логіка? )) справедливість - це або ми прибираємо акцизи для усіх, або і далі усі разом насолоджуємося цим соціалістичним раєм, викидаючи щодня купи грошей на соціал :)
Бажен писал(а):Я, на приклад, і палю й бухаю часом, а підвищення акцизів підтримую. Так, глядиш, і нація здоровіша буде.
то чого ж ви не послідовний в цьому питанні, коли справа заходить про корчі євро-мінус? хто більше оточуючих труїть - той хай більше і плоте, глядиш і нація поздоровішає ))) я от намагаюся завжди прораховувати наслідки і бачу, що зараз дай розмитнити двацятирічного корча, а завтра дай половині країни безкоштовні ліки від раку. за рахунок введення новенького акцизу на електромобілі :) ну а шо, на електромобілях їздять свідомі громадяни, які розуміють що таке здоров'я нації :)

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 306
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Давайте й тут про бляхи поговоримо, це зара тренд!))

Сообщение Бажен » 14 сен 2017, 16:23

:D

Ответить