Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Обсуждения всевозможных вопросов об электромобилях и не только
y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение y_lexus » 04 дек 2018, 13:04

raccoon писал(а):
03 дек 2018, 20:21
Although the pack appears to be charging normally, plating of metallic lithium can occur on the anode during a sub-freezing charge. This is permanent and cannot be removed with cycling.
Хіба BMS не в курсі щодо такого ризику? По ідеї, якби я спробував заряджатися при мінусовій температурі, машина мала б спочатку розігріти батарейку, а вже потім заряджати, ні?
raccoon писал(а):
03 дек 2018, 20:21
а отже за цими даними температура +10 це не поріг дозволеного, а просто найкраща температура. погано заряджати лише при температурі < 0. тобто якщо батарея < 0, то спочатку розігріваємо її прискореннями в режимі "без рекуперації", доводимо температуру до позитивних значень, а тоді вже на зарядку
На не-Ліфах це все не так просто. В мене режиму "без рекуперації" не існує в принципі з одного боку, а з іншого - батарейка дуже слабко гріється на ходу, навіть з рекуперацією. Згідно з моїми спостереженнями - на +2 градуси за 30-40 км пробігу з середньою швидкістю 40-50 км/год в змішаному режимі місто-траса. Наприклад, вчора виїхав з +4, приїхав (33 км) з +5, їхав трохи повільніше ніж зазвичай. А от в п'ятницю виїхав з 0, приїхав з +2.
raccoon писал(а):
03 дек 2018, 20:21
Advancements are being made to charge Li-ion below freezing temperatures. Charging is indeed possible with most lithium-ion cells but only at very low currents. According to research papers, the allowable charge rate at –30°C (–22°F) is 0.02C.
І нічого про те, що це шкідливо - заряджати на таких низьких токах?

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение raccoon » 04 дек 2018, 14:10

y_lexus писал(а):
04 дек 2018, 13:04
raccoon писал(а):
03 дек 2018, 20:21
Although the pack appears to be charging normally, plating of metallic lithium can occur on the anode during a sub-freezing charge. This is permanent and cannot be removed with cycling.
Хіба BMS не в курсі щодо такого ризику? По ідеї, якби я спробував заряджатися при мінусовій температурі, машина мала б спочатку розігріти батарейку, а вже потім заряджати, ні?
так і я про те. може ризику, аж такого вже, просто нема?
y_lexus писал(а):
04 дек 2018, 13:04
raccoon писал(а):
03 дек 2018, 20:21
Advancements are being made to charge Li-ion below freezing temperatures. Charging is indeed possible with most lithium-ion cells but only at very low currents. According to research papers, the allowable charge rate at –30°C (–22°F) is 0.02C.
І нічого про те, що це шкідливо - заряджати на таких низьких токах?
-30 то вже за межею. ми живемо на шаріку, де якщо і тримається довгий час така температура, то там навряд хтось користується елмобами. ви щось чули про елмоби в Якутії, де -30 тримається місяць-два з 12? я — ні. тобто "allowable charge rate at –30°C (–22°F) is 0.02C" — це просто як теоретичний приклад, для розуміння

y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение y_lexus » 04 дек 2018, 15:06

Так, у Владивостоці повно японських ліфів - на youtube тестів при мінус 25 є їх звідти. Але мене більше цікавить концепція шкідливості низьких токів для літію в цьому конкретному випадку. Та її обгрунтування.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение raccoon » 04 дек 2018, 20:44

напевно можна написати у Nissan і запитати їх, чому вони називають "нормальним режимом" 20А при 220-240В ;)

Volodymyr
Сообщения: 29
Зарегистрирован: 20 июл 2018, 10:41
Откуда: Київ
Авто: Leaf 2014SV 30kW

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение Volodymyr » 05 дек 2018, 09:25

raccoon писал(а):
04 дек 2018, 20:44
напевно можна написати у Nissan і запитати їх, чому вони називають "нормальним режимом" 20А при 220-240В ;)
І отримати загальну відповідь, що даний режим забеспечуе прийнятний час зарядки та не шкодить батареї.
Це щось по типу золотої середини.
Але те що добре влітку не завжди добре взимку. При +25 може і більше 30А це норм, а в -10 можливо і 15А буде забагато.
Якщо виробник замість однієї цифри накидає купу графіків, то на ній їздить захочуть лише інтузіасти з форуму.
А дослідникам з Ніссан важливіше зосередитись на розробці нових батарей ніж на вивченні поведінки старих.

y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение y_lexus » 05 дек 2018, 10:14

raccoon писал(а):
04 дек 2018, 20:44
напевно можна написати у Nissan і запитати їх, чому вони називають "нормальним режимом" 20А при 220-240В ;)
Так, згоден з попереднім постом. Якщо по-простому, то тому якщо писати в мануалі, що заряджати варто низькими токами, ніхто таку електромашину не купить :roll:

І, як писав в іншій темі, в яких заплутався, тому що настінні зарядки за $500, які підтримують ці 20А та більше, самі себе не продадуть.

Владислав
Сообщения: 23
Зарегистрирован: 11 июн 2018, 13:36
Откуда: Україна, Київ
Авто: Nissan Leaf 2015 S

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение Владислав » 05 дек 2018, 10:40

y_lexus писал(а):
05 дек 2018, 10:14
І, як писав в іншій темі, в яких заплутався, тому що настінні зарядки за $500, які підтримують ці 20А та більше, самі себе не продадуть.
Наскільки мені відомо, Nissan не продає зарядних станцій. Чому він має бути зацікавленим в продажах настінних зарядок по $500 сторонніх виробників?

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение raccoon » 05 дек 2018, 10:44

500$ то самопал якийсь? бо нормальні бренди коштують 800-1000. євро

y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение y_lexus » 05 дек 2018, 12:16

Владислав писал(а):
05 дек 2018, 10:40
Наскільки мені відомо, Nissan не продає зарядних станцій. Чому він має бути зацікавленим в продажах настінних зарядок по $500 сторонніх виробників?
Тобто десь в країні першого світу, наприклад, в США, я купую або беру в лізинг машину в ділера, питаю, де я можу придбати настінну зарядку, щоб заряджатися, як рекомендує мануал, а мені не спробують зразу втюхати готове рішення? Я так не думаю. Я думаю, що от така пропозиція, де слово Nissan та Leaf по три рази в реченні, https://www.evsolutions.com/ev-charging-nissan, так просто не з'явиться. І Ніссан отримує за це діло свій відкат. Referral fee, тобто, бо відкат офіційний.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Прийнятна деградація батареї Nissan Leaf

Сообщение raccoon » 05 дек 2018, 12:28

виробники елмобів роблять станції "в партнерстві" з кимось, щоб не було порушення антимонопольного законодавства.

Discover the Wall-Box installation offer in partnership with Chargemaster available to retail customers buying a Renault ZOE...

The home charging unit, created by Nissan's charging partner, AeroVironment, has a new price point of $1,818 fully installed - down from the original price of $2,200. Some states (like California and a few others) offer charging station rebates as high as $1,000 as a further cost savings...

до речі, те що вони без проблем додають до елмоба кірпич під власною маркою також на мою думку свідчить про те, що кірпич із його 10А не є "нормальним" рішенням
y_lexus писал(а):
05 дек 2018, 12:16
Ніссан отримує за це діло свій відкат. Referral fee, тобто, бо відкат офіційний.
як ви думаєте, якщо є на вибір 2 варіанти: отримувати "відкат" або просто спокійно заробляти більше ніж відкат — який варіант обере бізнес? навіщо цей "відкат", який додає гемору і скорочує прибуток? бо клепати авто і до нього станції — то вже буде монополія. а чому тоді не є монополією кірпич? :)

Ответить