Середня витрата енергії

Обсуждения всевозможных вопросов об электромобилях и не только
Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 268
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Середня витрата енергії

Сообщение Бажен » 08 июн 2017, 10:08

Сьогодні їхав по справах і раптом задумався про витрату енергії свого ліфака.
З цієї причини стало цікаво скільки у комрадів показує. От цікавлюсь.))
У мене 7,0-7,2 зараз показує, раптом шо!)))
Пропоную тут ділитись досвідом й з приводу того який у кого стиль їзди й лайф хаками!)))

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 697
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Середня витрата енергії

Сообщение raccoon » 08 июн 2017, 11:42

ого, то мені поки є куди рости :mrgreen: . коли взяв було 7.5 (напевно це за весь кілометраж), за пару днів впало до 7.4. бо я поки вивчаю можливості авто і на світлофорах бува добряче наступаю - з метою промоушену елмобів )) ДВС-ники дивуються )) ще не розібравсь, як подивитись за кожну поїздку.

на бензині раніше ставив рекорди економічності, думаю тут принципи ті самі. добре що ми маємо дуже зручний джойстик, що дозволяє легко перемикати режими, бо з класичною ручкою і зчепленням економити не так легко )). отже, з метою максимальної економії треба їхати на ECO і не вище 60. якщо зустрічного вітру нема, а їхати довго (велике місто) - можна до 70. але пам'ятаємо, що кожен додатковий км\г збільшує витрати. якщо є спуск - перемикатись з ECO на D, щоб котитися без сильного ECO-гальмування і підзаряджати батарею. ближче до кінця спуску, якщо далі немає світлофорів і пряма порожня дорога, є сенс плавно притопити до 90-100, а через пару метрів після спуску переключитися на нейтраль і котитися десь до 75. на 75 знову ECO і плавно виходимо на крейсерську. до мінімуму звести використання педалі гальма. взагалі. хай ECO гальмує і заряджає батарею.

помітив, що при старті на прямій дорозі без ухилу, якщо взагалі не тиснути на педаль, машинка починає дуже повільно їхати сама. при цьому витрати близькі до 0. отже на світлофорах краще тримати дистанцію щонайменше в корпус, і відпускати гальмо ще коли передня машина тіко думає через секунду стартувати. щоби перші 5-7 кмг набрати взагалі без педалі акселератора і не нервувати задніх :mrgreen:

ну і пам'ятати про кожен зайвий кілограм ваги та зайві виступи. наприклад антена після 70 кмг через опір повітрю від'їдатиме батарею. або навіть трохи відкрите вікно чи нештатний захист двигуна, який погіршує аеродинаміку. тож вікна намагаємось не відкривати, а на трасі, якщо їхати довго, можна зняти антену. :mrgreen:

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 268
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Середня витрата енергії

Сообщение Бажен » 08 июн 2017, 13:36

raccoon писал(а):ого, то мені поки є куди рости :mrgreen: . коли взяв було 7.5 (напевно це за весь кілометраж), за пару днів впало до 7.4. бо я поки вивчаю можливості авто і на світлофорах бува добряче наступаю - з метою промоушену елмобів )) ДВС-ники дивуються )) ще не розібравсь, як подивитись за кожну поїздку.

на бензині раніше ставив рекорди економічності, думаю тут принципи ті самі. добре що ми маємо дуже зручний джойстик, що дозволяє легко перемикати режими, бо з класичною ручкою і зчепленням економити не так легко )). отже, з метою максимальної економії треба їхати на ECO і не вище 60. якщо зустрічного вітру нема, а їхати довго (велике місто) - можна до 70. але пам'ятаємо, що кожен додатковий км\г збільшує витрати. якщо є спуск - перемикатись з ECO на D, щоб котитися без сильного ECO-гальмування і підзаряджати батарею. ближче до кінця спуску, якщо далі немає світлофорів і пряма порожня дорога, є сенс плавно притопити до 90-100, а через пару метрів після спуску переключитися на нейтраль і котитися десь до 75. на 75 знову ECO і плавно виходимо на крейсерську. до мінімуму звести використання педалі гальма. взагалі. хай ECO гальмує і заряджає батарею.

помітив, що при старті на прямій дорозі без ухилу, якщо взагалі не тиснути на педаль, машинка починає дуже повільно їхати сама. при цьому витрати близькі до 0. отже на світлофорах краще тримати дистанцію щонайменше в корпус, і відпускати гальмо ще коли передня машина тіко думає через секунду стартувати. щоби перші 5-7 кмг набрати взагалі без педалі акселератора і не нервувати задніх :mrgreen:

ну і пам'ятати про кожен зайвий кілограм ваги та зайві виступи. наприклад антена після 70 кмг через опір повітрю від'їдатиме батарею. або навіть трохи відкрите вікно чи нештатний захист двигуна, який погіршує аеродинаміку. тож вікна намагаємось не відкривати, а на трасі, якщо їхати довго, можна зняти антену. :mrgreen:
То все серьозно?))))) 0_о Нафіга отой секс з джойстиком? Так зараз скільки, 7,4?

Jhon
Сообщения: 54
Зарегистрирован: 21 июн 2016, 23:12
Откуда: Днепропетровск
Авто: Nissan Leaf SV

Re: Середня витрата енергії

Сообщение Jhon » 08 июн 2017, 14:03

Sex с джойстиком ооочень сильно ломает стереотипы :D Можно легко включить нейтраль, причем не отпуская "газ" - инстинктивно ожидая рева мотора :D Потом точно также включить Д и это произойдет безо всяких рывков присущих ДВС. Кстати я заметил что в нейтрали нажимая на газ машина чуть притормаживает, а полностью отпущеный газ дает машине заметное ускорение, как будто отсутствует сопротивление качению.
По теме - сейчас расход 7,1-7,2 и то еле натянул его. Обычно 6,9.
Но бывают и такие случаи :lol:
Изображение

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 268
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Середня витрата енергії

Сообщение Бажен » 08 июн 2017, 14:23

Jhon писал(а):Sex с джойстиком ооочень сильно ломает стереотипы :D Можно легко включить нейтраль, причем не отпуская "газ" - инстинктивно ожидая рева мотора :D Потом точно также включить Д и это произойдет безо всяких рывков присущих ДВС. Кстати я заметил что в нейтрали нажимая на газ машина чуть притормаживает, а полностью отпущеный газ дает машине заметное ускорение, как будто отсутствует сопротивление качению.
По теме - сейчас расход 7,1-7,2 и то еле натянул его. Обычно 6,9.
Но бывают и такие случаи :lol:
Изображение
Та ну на!))) Я ніколи нейтраль не вмикаю, а балансую педаллю газу й накатом роблю невелику рекуперацію. 7,0-7,2 це ще досить неекономічний мій середній вибіг. Це я по трассі 90-100 пів дороги їду. Коли їєдив лиш по селах і по місту, то 7,3-7,5 було. До речі, повільніше 70-ти їжджу рідко, хіба-що дуже далеко їду ( покищо рекорд 168 км). Якщо їхати 60, то можна і на 7,8 км/кВт вийти!))

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 697
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Середня витрата енергії

Сообщение raccoon » 08 июн 2017, 14:58

Jhon писал(а):Кстати я заметил что в нейтрали нажимая на газ машина чуть притормаживает, а полностью отпущеный газ дает машине заметное ускорение, как будто отсутствует сопротивление качению.
є таке, теж помітив
Бажен писал(а):То все серьозно?))))) 0_о Нафіга отой секс з джойстиком? Так зараз скільки, 7,4?
як нафіга, для більшого пробігу на одній зарядці )) до речі, я мабуть переплутав зі своєю бензинкою, коли писав про 7.4. ще не зкинув її

зараз у мене так ))) але то амер наїздив. хоча я сподіваюся принаймні залишити на тому ж рівні )

чи є взагалі можливість дивитись витрату не загальну, а за поїздку?

Изображение

10,6 - то мабуть на верьовці з попутним вітром :lol:

Аватара пользователя
Бажен
Сообщения: 268
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 11:15
Откуда: біля Києва
Авто: leaf sl 2012, vw t4

Re: Середня витрата енергії

Сообщение Бажен » 08 июн 2017, 15:13

Тобто виходить що я їжджу не економічно. Ок, спробую тему з нейтралкою!)) Дякую!

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 697
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Середня витрата енергії

Сообщение raccoon » 08 июн 2017, 15:33

Бажен писал(а):Тобто виходить що я їжджу не економічно
цілком нормально, але ж немає меж досконалості ))) я їжджу економічно щоби не паритись зайвий раз із зарядкою. не переганяти машини туди-сюди з-під вікна, не знімати москітну сітку щоб протягнути з вікна кабель, а потім спати з відкритим вікном і все чути... тобто в моїй ситуації краще 2-3 дні поїздити спокійно, ніж за день-півтора спалити весь заряд. от якби власний будинок був із розеткою на вулиці - то ганяв би ) незабаром переїзд на нове місце, а там гараж під будинком - почну мабуть ганяти ))

Jhon
Сообщения: 54
Зарегистрирован: 21 июн 2016, 23:12
Откуда: Днепропетровск
Авто: Nissan Leaf SV

Re: Середня витрата енергії

Сообщение Jhon » 08 июн 2017, 15:41

raccoon писал(а):10,6 - то мабуть на верьовці з попутним вітром :lol:
Почти так - все время с горки, в самом низу было 14,0!!!
raccoon писал(а):чи є взагалі можливість дивитись витрату не загальну, а за поїздку?
Показометр на панели приборов и в магнитофоне (комплектации SV/SL) работают независимо друг от друга. Можешь не трогать на панели и сбрасывать когда нужно в мафоне плюс там еще и некоторая статистика будет.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 697
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: Середня витрата енергії

Сообщение raccoon » 08 июн 2017, 16:12

Jhon писал(а):
raccoon писал(а):10,6 - то мабуть на верьовці з попутним вітром :lol:
Почти так - все время с горки, в самом низу было 14,0!!!
raccoon писал(а):чи є взагалі можливість дивитись витрату не загальну, а за поїздку?
Показометр на панели приборов и в магнитофоне (комплектации SV/SL) работают независимо друг от друга. Можешь не трогать на панели и сбрасывать когда нужно в мафоне плюс там еще и некоторая статистика будет.
эх, у меня S-мафон

Ответить