Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 139
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение Петро » 11 фев 2019, 10:48

alexander_ua писал(а):
11 фев 2019, 09:14
Петро писал(а):
11 фев 2019, 09:07
Автомобиль это еще одна степень свободы, но ни один электромобиль не дает эту свободу. Электромобиль это дополнение к ДВС, тоесть нужно иметь 2 машины. А гибрид типа вольта это идеальное решение как по мне.
Я бы добавил приставку "пока" к "Электромобиль это дополнение к ДВС".
Уверен, что ситуация будет меняться стремительно. Гораздо быстрее чем кода с лошадей пересаживались на машины.
Поживем увидим, но мне кажется что это будет не скоро. Особенно учитывая то что вы писали про "АЭ убирает довольно много чадэм с трасс сейчас" - это не прогресс а регресс.

y_lexus
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение y_lexus » 11 фев 2019, 11:12

Дистопії текст:

Електроавто - прекрасне друге авто вже зараз, якщо є, де заряджатися вдома. І прекрасне єдине авто для тих, хто не подорожує на своєму авто далі міста (ходить пішки, літає літаками, катає потягами, автобусами тощо). Згодом, з здешевленням електричок з 60-100 kWh на борту, комфортний ареал електоавтомобіля трохи розшириться. Але тут "трохи" - ключове слово. Повноцінною заміною ДВЗ електро стане лише тоді, коли зарядитися на 700+ км можна буде за лічені хвилини. Це сумна, але правда. Навіть Тайканівські 15 хв на 300 або нехай 400 км не врятують.

На жаль, далекі виїзди у всіх людей трапляються приблизно в один и той же час. Тому, якщо уявити, що на електроавто пересяде бодай 20% парку (у Норвегії наразі 7% приблизно), існуючі черги на 28 червня або на 24 серпня на заправках на одеській трасі будуть здаватися просто жартом (в інших країнах інші дати, але сутність та ж сама). А там навколо цього вихідного є черги навіть на всі бензинові пістолети, я мовчу про черги в 20+ машин на газ з хвостом на трасі. Це ж саме вже декілька років демонструють власники Тесл в США на Thanksgiving, коли по всій країні ідуть місцеві війни на суперчарджерах щодо того, в кого машина дорожче і хто має зарядитися без черги. І далі буде - власники ДВЗ будуть проїжджати повз ці скупчення любителів екології і тупо ржати. Або обпльовувати їх чорним димом з труб своїх траків.

Відповідь "нічого страшного, буде встановлено більше зарядок" абсолютно незадовільна. Тому що не буде встановлено. Тому що поза вихідними та періодами відпусток буде ще 320+ днів на рік, коли ці зарядки, якщо їх буде реально багато, будуть простоювати і приноситимуть збиток / не будуть відбивати інвестиції на встановлення.

Тому, як на мене, для захоплення ринку електроавтомобілями і швидкого витіснення ДВЗ необхідні приблизно такі передумови:
- Батарейка має бути приблизно 150-200 kWh, в залежності від розміру авто. Це не літій-іон, бо подібні батарейки з цього матеріалу та кобальту будуть просто золотими по ціні. Матеріали електроліту, аноду так катоду мають бути дешевими як ті смажені гриби, і загальнодоступними. І такими, щоб не були дуже важкими при цьому, не нагрівалися при потужних зарядках.
- Батарейки повинні будуть витримувати високі токи на рівні 6-10С та вище. І так у всьому діапазоні зарядки - від 0 до 100%. Оці приколи з обрізанням потужності після 60-70% не пройдуть - це мертвонароджені компроміси для масового ринку, вони працюють лише для ентузіастів.
- Батарейки не повинні будуть скукожуватися на холоді з переляку, а навпаки, тримати заряд, віддавати його ефективно, брати з рекуперації теж. Поточний варіант, коли зимова електромашина дорівнює 50-70% літньої - не жилєц. І так завжди буде залишатися 20% втрат із-за важкого повітря та клімату в машині.
- Потужність зарядок має бути від 900 kW та більше. Все, що доступно зараз, включно з 350 kW - це все як мертвому припарки, якщо на електроавто пересяде реально багато людей.

А оскільки зазначені речі (може ще щось пропустив?) ще довго (а може і завжди) будуть фантастикою з різних причин - ми ще довго-довго - десятиріччями - будемо їздити поряд з бурчащими та димлячими сусідами по потоку. І останніх буде набагато більше.

Аватара пользователя
Slam
Сообщения: 23
Зарегистрирован: 23 окт 2018, 12:19
Откуда: Киев
Авто: Лиф

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение Slam » 11 фев 2019, 12:42

Петро писал(а):
11 фев 2019, 09:07
Автомобиль это еще одна степень свободы, но ни один электромобиль не дает эту свободу. Электромобиль это дополнение к ДВС, тоесть нужно иметь 2 машины. А гибрид типа вольта это идеальное решение как по мне.
Перед тем как купить Лиф, перекрутил свою статистику поездок за 2 года, и не смотря на то, что моя работа связана с командировками и мне оплачивают бензин, дорог межгород все меньше, все меньше кайфа приносит езда на авто, планирую всегда интерсити. Если семейный отдых, то давно не рассматриваю Одессу из-за дороговизны (Бенз только 3000 грн). и сервиса, все больше куда то открывать новые города, мониторю лоукосты. Буковель в основном поезд, зима как никак не охота рисковать. Родня 170 км. от Киева, есть чадемо, все равно останавливаюсь на пол пути на перекус, малышня от наших горбатых дорог устает. О какой свободе идет речь. Мне кажется что дорожную инфратруктуру Украины спасет только Хайперлуп Омеляна :D :D :D .
Как раз электричка и дает свободу, я не парюсь, что езда с правого на левый берег 50- 60 км мне обойдется в 200 грн ))), неделя езды в 1000 грн. Месяц заправлять если экономить, то 2500 грн, а по факту до 5000 грн. , париться что осталось еще немного и надо менять масло с фильтрами. По году с трафиком и пробегами Киева это 25 тыс.км. 3ТО= 3000 грн. + топливо около 60 000 тыс грн.= 70 тыс грн. в год стоимость свободы. Та я на эти день на лимузину буду ездить в Одессу))).

Misha
Сообщения: 63
Зарегистрирован: 23 сен 2016, 17:18
Откуда: Lviv, Ukraine
Авто: Geely, Nissan Leaf S+ (2014-2015), Lancer 9

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение Misha » 11 фев 2019, 13:45

да ладно, 700+ км в день їздять одиниці, вони і будуть найдовше на нафті їздити

якшо більшість готелів буде мати хочаб 10 кВт вночі (а вони і так мають)
то умовно в 22 приїхав і до 8-ї ранку маєш 100 кВт в батареї

те саме про кафешки при дорозі, без Чадемо такі навіть не будуть розглядатися
і це зовсім не велікі інвестиції, збудувати нафтову заправку в десятки разів дорожче, а то і в сотні :)

10 років знадобилося шоби пересісти з коней на авто
думаю приблизно стільки ж пройде коли більшість пересяде на електрички

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 139
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение Петро » 11 фев 2019, 13:57

Slam писал(а):
11 фев 2019, 12:42
Петро писал(а):
11 фев 2019, 09:07
Автомобиль это еще одна степень свободы, но ни один электромобиль не дает эту свободу. Электромобиль это дополнение к ДВС, тоесть нужно иметь 2 машины. А гибрид типа вольта это идеальное решение как по мне.
Перед тем как купить Лиф, перекрутил свою статистику поездок за 2 года, и не смотря на то, что моя работа связана с командировками и мне оплачивают бензин, дорог межгород все меньше, все меньше кайфа приносит езда на авто, планирую всегда интерсити. Если семейный отдых, то давно не рассматриваю Одессу из-за дороговизны (Бенз только 3000 грн). и сервиса, все больше куда то открывать новые города, мониторю лоукосты. Буковель в основном поезд, зима как никак не охота рисковать. Родня 170 км. от Киева, есть чадемо, все равно останавливаюсь на пол пути на перекус, малышня от наших горбатых дорог устает. О какой свободе идет речь. Мне кажется что дорожную инфратруктуру Украины спасет только Хайперлуп Омеляна :D :D :D .
Как раз электричка и дает свободу, я не парюсь, что езда с правого на левый берег 50- 60 км мне обойдется в 200 грн ))), неделя езды в 1000 грн. Месяц заправлять если экономить, то 2500 грн, а по факту до 5000 грн. , париться что осталось еще немного и надо менять масло с фильтрами. По году с трафиком и пробегами Киева это 25 тыс.км. 3ТО= 3000 грн. + топливо около 60 000 тыс грн.= 70 тыс грн. в год стоимость свободы. Та я на эти день на лимузину буду ездить в Одессу))).
На Буковель можно ехать поездом только если снаряжение брать на прокат, а если свое снаряжение, то сомнительное удовольствие тащить на себе 2 пары лыж, 2 пары ботинок, и еще все остальное. А на счет поездок на моря, то самые "вкусные цены" на WizzAir и Ryanair c Польских городов Краков, Вроцлав, и туда выгодно ехать машиной.
А на счет обслуживания большинство электромобилистов забывают про силовую батарею, это типа не грузиться на перед, авось пронесет ? Любую малолитражку после капитального ТО можно эксплуатировать дальше, а что делать когда здохнет батарея на лифе ? Кто нибудь знает где продают батареи ? А если каждых 3 года притаскивать с США лиф, то где тогда экономия ? И у лифа тоже есть ходовая ,и она тоже ухлопывается на наших дорогах, про это тоже принято забывать.

y_lexus
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение y_lexus » 11 фев 2019, 14:47

Цілком можливо, що і за 10 років. Хоча...

Якщо більшість готелів будуть мати 10 кВт вночі на скільки машин? З розрахунку на кожен номер по 10 кВт? Чи нехай по 10 кВт на два номери. Заселили вночі 10 номерів - забабахайте, будь ласка, 50 кВт сумарно, щоб гості зарядилися, хіба це важко? Ну, може хтось і не зарядиться, фіг з ним - всіх не задовольниш.

А інакше хто перший приїхав, той і присосався. А якщо приїде 10 гостей, і всі на електромобілях? Буде дуже весело. З відключеннями один одного, розпальцовками "ти чому не знявся з зарядки, в тебе 80%!" і т.д.

Те ж саме з чадемками біля кафешок. Скільки їх має бути, щоб не було черг, якщо навіть 20% парку будуть електромашини, і якщо вважати, що сесія 30 хвилин? Я б сказав, на одеській трасі на ОККО біля La Minute (де багато людей зупиняється поїсти), їх має бути портів на 10-15. І так, щоб не просідала сила току, якщо всі одночасно підключаться. Ну, тобто якщо чадемки на 200 kW (бо як інакше за півгодини зарядити бодай до 80% машину з 100 kWh на борту?), то щоб сумарно давали 2 мегавати десь. А краще 3-4, з запасом. От тут, прямо біля кафешки, будь ласка :lol:

Це все гарно виглядає, поки в Києві годину по місту катаєшся - бачиш три ліфи всього. Раз на пару тижнів бачиш і3. Раз на місяць Теслу, IONIQ або Zoe. На десятки тисяч інших машин. А от коли електромашина буде через одну, ситуація зміниться кардинально. Буде схоже на шиномонтажі, коли сніг випав, тільки помножити на 10. Тому що одну машину можна за півгодини перевзути, а 100-200 кВт.год батарейки за півгодини ніхто не зарядить ніде.

Щодо інвестицій на зарядки проти заправок - питання не в розмірі їх, а в ефективності (окупність, прибутковість на вкладений капітал і така фігня всяка). В великих містах зарядки будуть прибутковими - їх буде багато з часом. Звичайно, враховуючи обмеження по потужності. Черги будуть, часто адові, але ринок відрегулює досить швидко, тому що потік машин постійний. Щодо трас, де трафік носить хвилеподібний характер (де піки досить рідкі, але потужні), їх не буде в достатній кількості, думаю.

Але побачимо. Може і 10 років. Я залишуся на бензинці як другій машині, щоб проїжджати біля черг щасливих електромобілістів, думаю.

y_lexus
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение y_lexus » 11 фев 2019, 14:53

А, ну і ще одне. Надіюся, ніхто не очікує, що з вибоховим ростом попиту на електроенергію (в зв'язку з масовим переходом на електрички) остання не буде дорожчати?

Мій прогноз простий - з набуттям електромобілів серйозної частки на ринку 1 км проїзду на електроенергії досить швидко наблизиться до 1 км на бензині із-за зростання ціни за 1 кВт. год. Так ринок працює, він вирівнює дизбаланси.

Так що, насолоджуємося, поки нас мало ;)

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 139
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение Петро » 11 фев 2019, 15:56

y_lexus писал(а):
11 фев 2019, 14:53
А, ну і ще одне. Надіюся, ніхто не очікує, що з вибоховим ростом попиту на електроенергію (в зв'язку з масовим переходом на електрички) остання не буде дорожчати?

Мій прогноз простий - з набуттям електромобілів серйозної частки на ринку 1 км проїзду на електроенергії досить швидко наблизиться до 1 км на бензині із-за зростання ціни за 1 кВт. год. Так ринок працює, він вирівнює дизбаланси.

Так що, насолоджуємося, поки нас мало ;)
Статистика каже що людство завдяки видновлюваним джерелам щороку добуває все більше і більше електроенергії, зокрема що ми бачим як тільки перетинаєм Польско - Український кордон ? Вітрогенератори до горизонту, при чому часто 10-20% з них стоять, я цікавився у родичів з Австрії яки працюють у цій галузі чому деяки генератори стоять, що поламані ? А вони сказали що це через те що надлишок, виробляти навчилися, а зберігати ні...Але то не про опять не про нас, у нас Бурштын. Крім того коли нам підвищують ціни на бензин, ми просто давим жабу, дістаєм бабло і платим, бо ми не можем в себе на дачі пробурити свердловину і почати качати нафту, а поставити кілька метрів квадратних соняшних панелей можем (благо вони стають дешевше щороку)

alexander_ua
Сообщения: 241
Зарегистрирован: 14 мар 2018, 20:02
Откуда: Харкiв
Авто: Nissan Leaf SL, 2015

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение alexander_ua » 11 фев 2019, 17:08

Петро писал(а):
11 фев 2019, 13:57
На Буковель можно ехать поездом только если снаряжение брать на прокат, а если свое снаряжение, то сомнительное удовольствие тащить на себе 2 пары лыж, 2 пары ботинок, и еще все остальное.
В Буке есть Интайм на 1м паркинге. Я уже два раза отправлял туда и обратно лыжи и боты ими.
А сами на легке поездом. Очень удобно и стоит недорого.

Аватара пользователя
Slam
Сообщения: 23
Зарегистрирован: 23 окт 2018, 12:19
Откуда: Киев
Авто: Лиф

Re: Chevrolet Volt второй автомобиль в семью после Nissan Leaf

Сообщение Slam » 11 фев 2019, 17:09

А на счет обслуживания большинство электромобилистов забывают про силовую батарею, это типа не грузиться на перед, авось пронесет ? Любую малолитражку после капитального ТО можно эксплуатировать дальше, а что делать когда здохнет батарея на лифе ? Кто нибудь знает где продают батареи ? А если каждых 3 года притаскивать с США лиф, то где тогда экономия ? И у лифа тоже есть ходовая ,и она тоже ухлопывается на наших дорогах, про это тоже принято забывать.
Я ж про ходовую не писал, ТО это только масла и фильтра. Батарея просаживается на 10% за 100 тыс проебега. и т.д. В Рашке народ катает на СОХе 65% . Т.о. Можно ездить 300-400 тыс смело, при пробеге 25 тыс в год это 12 лет. За это время можно пару раз машину и поменять, оставив капиталку следующему владельцу.

Ответить