Ухожу в тесла-форум

Новости об электромобилях и клубе
принтер смит
Сообщения: 56
Зарегистрирован: 29 июл 2018, 16:12
Откуда: киев
Авто: Опель вектра С

Ухожу в тесла-форум

Сообщение принтер смит » 04 мар 2019, 22:32

Официально: В США стоимость электромобиля Nissan Leaf Plus с батареей на 62 кВтч стартует с отметки $36,5 тыс. (на $1,5 тыс. дороже, чем Tesla Model 3)
:D

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 164
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Ухожу в тесла-форум

Сообщение Петро » 05 мар 2019, 08:54

принтер смит писал(а):
04 мар 2019, 22:32
Официально: В США стоимость электромобиля Nissan Leaf Plus с батареей на 62 кВтч стартует с отметки $36,5 тыс. (на $1,5 тыс. дороже, чем Tesla Model 3)
:D
Вся печаль в том- что нельзя просто пойти и купить теслу3 за 38кб, даже в США нужно ждать.

alexander_ua
Сообщения: 269
Зарегистрирован: 14 мар 2018, 20:02
Откуда: Харкiв
Авто: Nissan Leaf SL, 2015

Re: Ухожу в тесла-форум

Сообщение alexander_ua » 05 мар 2019, 09:38

Не только в цене дело, но и в отсутствии запчастей, которые можно просто заказать.
Всё лепят с разборок и цены ломят как за пароход.

Я бы ещё понял если можно было бы в США заказать. 2 недели и они тут, но нет....

принтер смит
Сообщения: 56
Зарегистрирован: 29 июл 2018, 16:12
Откуда: киев
Авто: Опель вектра С

Re: Ухожу в тесла-форум

Сообщение принтер смит » 07 мар 2019, 20:44

Для меня ценность электоавто прежде всего в пробеге на одном заряде
Так чтобы заряжаться дешево от розетки раз в неделю
Даже зимой
Даже с печкой
Не чаще, и не на быстрых зарядках
Иначе теряешь то ли время, то ли деньги
А у меня ни того ни другого
Так что копим на теслу
На худой конец ниссан-40

Lexx7714
Сообщения: 77
Зарегистрирован: 26 мар 2018, 18:03
Откуда: Київ
Авто: Leaf SV 2015

Re: Ухожу в тесла-форум

Сообщение Lexx7714 » 08 мар 2019, 14:47

принтер смит писал(а):
07 мар 2019, 20:44
Для меня ценность электоавто прежде всего в пробеге на одном заряде
Так чтобы заряжаться дешево от розетки раз в неделю
Даже зимой
Даже с печкой
Не чаще, и не на быстрых зарядках
Иначе теряешь то ли время, то ли деньги
А у меня ни того ни другого
Так что копим на теслу
На худой конец ниссан-40
У мене є Ліф 24, я дуже добре розумію що таке малий пробіг, тому я би Ліф 40 не розглядав, на крайняк ліф 60, правда він тільки має появитись в продажу і то не в нас.
Якщо брати по "бюджетних хотілках" то я би розклав в порядку спадання "хотіня", так:
1) тесла 3 з 75 кВт
2) Болт 60
3) Кіа соул 60 (має появитись цього року і вроді би навіть офіційно)
4) кіа Ніро 60
5) хюндай кона 60
7) хюндай іонік 60 ( також обіціють офіційно в кінці цього/на початку наступного)
8) а вже тоді би розглядав ліфа 60- через все ту ж відсутність термоменеджменту.
9) Рено кенго ЗЕ, якщо буде мінімум 60 кВт баттарейка.
А ще має появитись через наступного року тесла Y.
Звичайно хотілось би щоб була зарядка від 3-х фаз, але тільки в теслі її можна опціонально поставити.
PS: кіловати батарейок приведені до умовних 60 кВт. В різних машинах +/- буде відрізянттись, головне щоб не менше :lol:

принтер смит
Сообщения: 56
Зарегистрирован: 29 июл 2018, 16:12
Откуда: киев
Авто: Опель вектра С

Re: Ухожу в тесла-форум

Сообщение принтер смит » 08 мар 2019, 17:45

а що, так сильно залежить пробіг від термоменджменту?
всі автівки з № 1 по № 7 (ви 6 пропустили) з підігрівом батареї?

до речі упистив одну річ
якщо від розетки 220 зараджати
скільки реально можна "залити" в батарею десь з 19-ї години вечора до 8-ї наступного ранку?
за 13 годин
маю на увазі що я її в гараж поставлю ввечері а вранці заберу
дякую

Yevhen
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 16:18
Откуда: Kyiv
Авто: Nissan Leaf

Re: Ухожу в тесла-форум

Сообщение Yevhen » 09 мар 2019, 09:37

принтер смит писал(а):
08 мар 2019, 17:45
а що, так сильно залежить пробіг від термоменджменту?
всі автівки з № 1 по № 7 (ви 6 пропустили) з підігрівом батареї?

до речі упистив одну річ
якщо від розетки 220 зараджати
скільки реально можна "залити" в батарею десь з 19-ї години вечора до 8-ї наступного ранку?
за 13 годин
маю на увазі що я її в гараж поставлю ввечері а вранці заберу
дякую
1. Смотря о какой машине идет речь (Лиф 24квт может принимать на борт до 32 ампер (6.6кВт в час), сколько реально будет уходить в батарею - не проверял).
2. Есть ли силовая розетка в гараже? Обычная евророзетка выдерживает 16 ампер, т.е грубо говоря 3.5 квт, которые можно отдать в инвертор.
3. За 13 часов без проблем можно зарядить лиф как 24 кВт так и 30кВт

Yevhen
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 16:18
Откуда: Kyiv
Авто: Nissan Leaf

Re: Ухожу в тесла-форум

Сообщение Yevhen » 09 мар 2019, 09:38

Yevhen писал(а):
09 мар 2019, 09:37
принтер смит писал(а):
08 мар 2019, 17:45
а що, так сильно залежить пробіг від термоменджменту?
всі автівки з № 1 по № 7 (ви 6 пропустили) з підігрівом батареї?

до речі упистив одну річ
якщо від розетки 220 зараджати
скільки реально можна "залити" в батарею десь з 19-ї години вечора до 8-ї наступного ранку?
за 13 годин
маю на увазі що я її в гараж поставлю ввечері а вранці заберу
дякую
1. Смотря о какой машине идет речь (Лиф 24квт может принимать на борт до 32 ампер (6.6кВт в час) и то в зависимости от комплектации, сколько реально будет уходить в батарею - не проверял).
2. Есть ли силовая розетка в гараже? Обычная евророзетка выдерживает 16 ампер, т.е грубо говоря 3.5 квт, которые можно отдать в инвертор.
3. За 13 часов без проблем можно зарядить лиф как 24 кВт так и 30кВт

принтер смит
Сообщения: 56
Зарегистрирован: 29 июл 2018, 16:12
Откуда: киев
Авто: Опель вектра С

Re: Ухожу в тесла-форум

Сообщение принтер смит » 10 мар 2019, 16:37

13*3,5=45,5
так может и лиф с батареей 40 тоже зарядится?
силовая конечно есть
где то в гараже
гараж-то кооперативный = тянуть кабель, плюс счетчик отдельный
с председателем еще не говорил, так как отсутствует еще предмет разговора - само авто

y_lexus
Сообщения: 120
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: Ухожу в тесла-форум

Сообщение y_lexus » 11 мар 2019, 10:52

Трохи альтернативну точку зору напишу. В мене батарейка ще менша за Leaf, влітку загальний пробіг 160, взимку 90 на жорстких морозах в мінус 15, якщо ближче до нуля, то 100-110. Що хотілось би, це за тієї ж ефективності, як в мене зараз, батарейка приблизно в 2 рази більше. Тобто 40 кВт.год загальна ємність, 36-37 доступна.

Хотілось би з двох основних причин:
(1) Для комфортного запасу взимку, коли ефективний пробіг падає на 40-45%.
(2) Для більш м'якого циклювання батарейки щодня. Я б її взимку не заряджав би до 90-100%, як мою машину зараз, а лише до 70-80%, щоб подовжило б її життя.

Більша батарейка мені не потрібна, платити за 60 кВт.год і більше не готовий, якщо буде доступний дешевший варіант на 40. Для міської машини 60 - це перебір, лише додаткові гроші, вага та менша ефективність. Відповідно на майбутнє дивлюся на "понижені" версії корейських машинок (e-Niro, Kona EV, Soul EV, IONIQ) на 40 кВт.год (на жаль, їх не буде на американському ринку - там лише 60ки). Можливо i3 2019 40 кВт.год. Це взагалі було б ідеально - подивлюся на б/у ціну в США за три роки. Знову ж таки, мінус в тому, що там продажі і3 майже зупинилися.

Щодо потенційного обсягу зарядки за ніч - вважаю це для себе зайвою інформацією, повна батарейка мені практично ніколи не потрібна. Я на електромашині далеко не катаю і не планую, а про денний пробіг в 250+ км по місту і навколо навіть думати не хочу :roll:

Ответить