До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Новости об электромобилях и клубе
y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение y_lexus » 05 окт 2018, 13:38

raccoon писал(а):
04 окт 2018, 15:50
як бачите, скотобазу потроху починають пороти. весь цей час влада не те що нічого не робила — влада працювала і підготовляла грунт для майбутніх "репресій". а в процесі цього порушників особливо не чіпала, бо навіть сенсу не багато було. бо ті самі листи щастя, ви ж пам'ятаєте, що з ними було минулого разу?
Якщо говорити не про контроль виконання ПДР взагалі, який накрився небаченим до того мідним тазом саме після "реформи" (я, до речі, реально переживав в ті часи стрімких реформ, щоб не реформували зненацька пожежних, швидку і ЖКХ, бо тоді був би просто триндець зразу - моментальна телепортація країни у Сомалі), а окремо про бляхи, то який тут грунт був потрібен? Якби почали згідно закону контролювати (зупиняти - і на штрафмайданчик), коли вони лише почали з'являтися в містах, віддалених від щоденного переходу кордону туди-сюди (бо бляхи на переходах Польщі та ін. були завжди) - проблеми б не було. А так, прохлопали наплив, а далі, коли кількість цих машин стало легше рахувати в сотнях тисяч, і люди себе почали гордо називати автоєвросилою, міццю, авангардом в боротьбі за дешеве розмитення для народу і т.д. - взбзднули вже щось робити. Бо це ж не селфі зафігачити, як кажуть - це боротися з сакральним, з самоорганізованими активістами. Для цього після Революцій balls потрібні титанові просто.

І дотепер не знають, що то його робити, лише лякають, і так роками. Я ставлю на те, що бляхи будуть продовжувати бути, їх кількість буде зростати (наразі ввезення нарощується просто дикими темпами, консультанти по бляхах обзаводяться фірмами з сайтами і вдягаються у костюми чуть лі не Ermenegildo Zegna), аж допоки їх не "паймУт і прастЯт". Ну тобто дозволять просто безкоштовно (за якісь там умовні 170 грн. якогось платежу) помінятися на державний номерний знак. І то не всі це зроблять, бо бляха і надалі надаватиме купу переваг, та і просто буде предметом гордості і символом боротьби з "системою" :lol: . Бо буде можливість забивати на правила парковки (не повсюди евакуюють і не повсюди евакуюватимуть; та і можна паркуватися так, що евакуювати якщо не неможливо, то дуже важко, тому евакуатори оберуть іншу машину), забивати на всякі там труками, візірі і прочі "новації" з листами і імейлами щастя, та і просто кинути машину, якщо прийшов стрьом знанацька (жорстке ДТП з швидкою і наслідками). Я вже мовчу про зручність блях для світу криміналу.

І надалі ці амністії потрібно буде періодично повторювати, бо навіть такий обмін вхідний потік блях не припинить. Бо щоб його припинити, треба робити не стільки більше, а те що треба згідно закону. А на це я б не надіявся - завжди є інші пріоритети.

З ситуацією реально важко буде владнати. Тому розумні, та і просто здраві люди, підключають мозок ПЕРЕД тим, як похапцем розкривати усякі скриньки пандори.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 05 окт 2018, 22:02

по-перше, ось новина — Литва дала Украине доступ к своей базе данных для проверки "евробляхеров" для проверки законности ввоза ;) і треба розуміти, що Литва не просто "дала" — не за власною ініціативою.

а далі буде багато тексту, бо тема складна і в той же час цікава
y_lexus писал(а):
05 окт 2018, 13:38
Якщо говорити не про контроль виконання ПДР взагалі, який накрився небаченим до того мідним тазом саме після "реформи" (я, до речі, реально переживав в ті часи стрімких реформ, щоб не реформували зненацька пожежних, швидку і ЖКХ, бо тоді був би просто триндець зразу - моментальна телепортація країни у Сомалі), а окремо про бляхи, то який тут грунт був потрібен? Якби почали згідно закону контролювати (зупиняти - і на штрафмайданчик), коли вони лише почали з'являтися в містах, віддалених від щоденного переходу кордону туди-сюди (бо бляхи на переходах Польщі та ін. були завжди) - проблеми б не було.
здається, ви надто фаталістично дивитеся на ситуацію. мене бува теж накриває вселенська скорбь, особливо коли цілий день їзжу і під вечір вже ледь не кидаюся з битою на ідіотів. але близька людина в такі хвилини допомагає мені подивитися на все з інших боків і завжди виявляється, що все зовсім не так погано, як я собі думав. а в цілому — то ми навіть добре йдемо, при чому правильним курсом. не радикальним і через те не найшвидшим (через що на мене знов накатує, бо вважаю, що людоскот треба пороти на конюшні і роздягати штрафами, а не давати йому за рахунок мого життя час на те, щоб він сам колись дійшов до усвідомлення необхідності бути людиною), але таки вірним курсом йдемо. якщо подивитись на дотримання ПДР загалом, то у нас є шалена позитивна динаміка. навіть в Києві, що вже казати про інші міста! наприклад, як у нас поробили смуг ГТ якихось 2 роки тому, то по них з вітерцем бадьоро тулило десь 20% тварюк, а 80% водіїв терпляче тягнулися. зараз тварюк лишилося ну не 5, але вже менше 10 %. десь 8% по відчуттях. ситуацію зі смугами ГТ я постійно моніторю — і з-за керма, і коли їду тролейбусом — тому можу стверджувати, що динаміка чудова. за якісь 2 роки, без жодних репресій! таке саме і з іншими порушеннями. от ви можете пригадати, коли востаннє бачили покидька, який у корку стрибав через подвійну, обганяв усіх і ставав собі першим на світлофорі? я вам скажу, коли ви це могли бачити. у 2014, тобто лише 4 роки тому. до 2014 я таке бачив щодня по кілька разів. одразу після майдану може пару разів бачив. де всі ці суки поділися? нагадую: жодних репресій не було. ці суки зникли як явище саме у той час, коли у нас в принципі не було поліції! тому коли вчергове накатить — ви собі подивіться, як їздять в інших місцях планети. одразу відчуєте гордість за колег по керму, які рік прожили взагалі без поліції, при цьому зменшуючи кількість порушень, а потім ще 3 роки з гіпергуманною поліцією, яка тіки ДТП оформлює та усні попередження роздає. об'єктивно — ми у нашій тотальній вольниці їздимо майже як водії з ЄС, яких десятиріччами жорстоко іпуть шаленими штрафами і позбавленням прав. хіба це не круто?

phpBB [video]


що до реформи — реформа чудова, але вона ще йде і йтиме ще кілька років. як і медична, як і судова. мене вже певно років з 10 не зупиняли, то я інколи або сам зупиняюся біля копів — поспілкуватись з приємними людьми чи допомогу запропонувати (бути свідком проти якоїсь тварюки, яка маше руками і волає "какіє ваши даказатєльства, гдє сіртіфікат на фотопорат, пачіму житона нє відна?"). ну або коли маю стуканчик, то спілкуюся там. і вони навіть 63 КУ роз'яснюють! чудові люди, освічені, культурні, приємні, професійні. дивуюся, що такі люди так важко працюють за ті копійки, що їм платять... :( вже стільки позвільнялося звідти і зараз теж звільняються, бо коли тільки починалася реформа, десятка (до податків!) — то було добре. а що таке зараз десятка до податків? їм же зарплатню не підняли, бо нема звідки взяти... усі кошти йдуть на субсидії для 30 мільйонів зубажилок, на 12 мільйонів пенсів та на інший соціал... ось і звільняються копи. :( через то я намагаюся хоч якось їм допомагати, або принаймні просто висловлювати повагу, подяку і підтримку при кожній нагоді

щодо грунту, який був потрібен. по-перше, копи досі не мають повноважень самостійно займатися бляхами. це ж прерогатива митників. а митники не мають повноважень на контроль дорожнього руху, когось зупиняти і перевіряти. деякий час були спільні операції копи+митники, але то надто складно організаційно і проблемно юридично. тому така практика швидко припинилася і влада почала колдовати над законодавством. а це теж не легка і не швидка справа, бо тут і дорожній рух, і іноземна власність, і митні питання. тобто щоб підготувати якісний грунт потрібна тривала спільна робота між МВС, МЗС, мінфіном, мінюстом, судовою владою... у яких є і купа своїх завдань. а ще ж є політикани у ВР, які перед камерами рвуть вишиванки "за прастих людей"... так чи інакше, схоже що ця работа вже на фінішу. вже і бази, вже і силове посилення транспортників, вже і зміни в законах та підзаконному, тощо, тощо. чекають на парламентську поблажку з розмитненням, як її приймуть — трохи почекають і почнуть бляхотерор. от подивитеся.
y_lexus писал(а):
05 окт 2018, 13:38
дозволять просто безкоштовно (за якісь там умовні 170 грн. якогось платежу) помінятися на державний номерний знак
це виключено. ну може якесь ляшко або комуняка-юля виграють президентські, а потім ще й парламентські — тоді може і зроблять щось подібне. а з цією владою такого не буде, це 100%. розмитнення роблять щось там на 1000-1500 дешевше, ніж було. тобто не 7000$ треба буде сплатити за корча, а всього лише 5500$ :mrgreen: і це ще не все, бо днями ще дещо з запланованих нововведень просочилося в нарід. таких, що вой кілька днів стояв. коротко — для іржавого мотлоху передбачений такий щорічний податок, що усі разом почали оплакувати "стареньких дідусів на жигулях". отакий там геноцид іржі запланований, ще зверху до розмитнення.
y_lexus писал(а):
05 окт 2018, 13:38
З ситуацією реально важко буде владнати. Тому розумні, та і просто здраві люди, підключають мозок ПЕРЕД тим, як похапцем розкривати усякі скриньки пандори.
та нема ніякої скринькі. то бляхарі так себе заспокоюють, ніби їх мільйони і мільярди — "всєх нє пріжмут". а влада реально збирається десь на 20% пом'якшити умови — і все! після цього вона отримає повну легітимність на терор, а з ЄСу і штатів її голосно і широко підтримають в цьому. ніхто ніякі іржаві відра 1990 року за 100 баксів завозити сюди не буде, це факт. яким буде пом'якшення — вже прозоро дали зрозуміти. бляхарі вже сказали, що їм не підходить. але нічого іншого їм ніхто не готує. зроблять як зроблять, влада умиє руки і отримає карт бланш. кому не сподобається і хто буде далі блокувати дороги — тих будуть пакувати і відправляти під суд за кримінал (блокування транспортних комунікацій). я навіть готовий щось поставити на цей варіант :geek:

y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение y_lexus » 06 окт 2018, 21:42

Дякую, надихає! Я поки своєї думки не змінив, але як будь-який здравий песиміст (в загальному розумінні, бо ми називаємо себе реалістами :lol:), щиро хотів би помилитися.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 07 окт 2018, 20:59

В Україні з 8 жовтня відновлюється контроль дотримання швидкості на дорогах.

Про це написав прем’єр-міністр Володимир Гройсман на своїй сторінці у “Фейсбук”.

З понеділка відновлюємо контроль дотримання швидкості на дорогах. Перший тиждень в режимі попереджень, а далі застосовуємо всі механізми покарання порушників. Робимо це не заради штрафів”, – наголосив прем’єр.

Изображение

поки що контроль стартує лише на аварійних місцях. отак і з іншими порушеннями буде. всьому свій час ;)

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 10 окт 2018, 14:19

В Украине планируют ввести технический осмотр транспортного средства. Соответствующий законопроект опубликовали на сайте Мининфраструктуры.

Исходя из проекта закона, техосмотр должен проводиться на аккредитованных СТО специально подготовленными экспертами, имеющими свою печать. При выявлении недостатков назначается повторный осмотр. Об этом Авто Информатору стало известно со страницы адвоката Владимира Караваева в Facebook. Планируется прохождения данной проверки каждые 2 года.

Независимо от даты последней проверки, техосмотр должен проводиться при:

регистрации или перерегистрации ТС;
переоборудовании ТС;
смене собственника ТС;
выезде ТС за пределы Украины.

Также осмотру подлежат БУ автомобили, ввезенные в Украину из-за границы. :)

принтер смит
Сообщения: 35
Зарегистрирован: 29 июл 2018, 16:12
Откуда: киев
Авто: Опель вектра С

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение принтер смит » 10 окт 2018, 21:46

RACCON,
Ну тебя прорвало,
Как говорили классики *и тут Остапа понесло...*

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 15 окт 2018, 20:38

Останнє нагадування!

Пілотний режим з контролю швидкості закінчується сьогодні.
Вже завтра (16.10.2018) ми не обмежимось профілактичною бесідою та попередженнями про підвищену небезпеку цього правопорушення.
Вже завтра патрульні поліцейські почнуть притягувати до відповідальності за перевищення встановлених обмежень швидкості руху.

Нагадую!
За перевищення більш як на 20 км/год - штраф - 255 грн.
За перевищення більш як на 50 км/год - штраф - 510 грн.

Попереджали, пояснювали, розповідали - тепер вже не ображайтесь

Изображение

y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение y_lexus » 23 окт 2018, 00:07

До попереднього обговорення https://biz.nv.ua/ukr/economics/verkhov ... 01820.html

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 23 окт 2018, 13:14

здається то фігня, а не прецедент ) там лише про те, що конкретно ця стаття не підходить + відмінили штраф 8500, а не "не є адміністративним правопорушенням" + така сума тягне за собою ще й кримінальне переслідування :)

Не хотелось писать про эту манипуляцию, но уж слишком эту ложь распространяют.

Умеющий читать прочитает, умеющий думать поймет. А бляхарь будет хмурить тяжелые надбровные дуги, листать методичку #разомсэло и что-то мычать про стамбульскую...

1. Нужно прочитать заголовок и первый абзац желтой прессы.
2. Прочитать статью МКУ, которую инкриминировали бляхарю по ошибке и которую стоило применять.

Читаем скриншоты.
Видите разницу между заголовком и первым абзацем? Не есть нарушением и не есть нарушением предусмотренным статьей 469 п.2. МКУ.

Там всего лишь постановили что статья 469 п. 2 не подходит.
Читаем:

Ст. 469 МКУ
2. Зміна стану товарів, митне оформлення яких не закінчено, або товарів, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі, користування та розпорядження ними без дозволу органу доходів і зборів, а так само невжиття передбачених частиною четвертою статті 204 цього Кодексу заходів щодо товарів, строк тимчасового зберігання яких під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі закінчився, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

А какие статьи МКУ подходят?
Читаем:

Первое это 100% проходит, но суммы маловаты (850-17000 грн) бляхари трактуют это как заплати 850 грн и катайся целый год. Но! Уже есть, к счастью для порядочных людей, решение ВСУ что это правонарушение длительное.

Ст. 481 МКУ
1. Перевищення встановленого відповідно до цього Кодексу строку тимчасового ввезення товарів на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів за межі митної території України не більше ніж на три доби -

тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. Вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою цієї статті, особою, яка протягом року притягалася до відповідальності за вчинення такого правопорушення, а так само перевищення строку тимчасового ввезення товарів на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів за межі митної території України більше ніж на три доби, але не більше ніж на десять діб -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

3. Перевищення строку тимчасового ввезення товарів на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів за межі митної території України більше ніж на десять діб -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

И самое вкусное на десерт, но тут надо доказать что человек умышленно действовал с целью уклонения от платежей, это очень дорого - легко заходит за миллион грн, но трудно доказать, если бляхарь откажется от бляхи:

Ст. 485 МКУ

1. Заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою органу доходів і зборів документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв’язку з якими було надано такі пільги, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів.

Посчитать? Допустим 9000Евро акциз, + 1000 Евро цена бляхи + мито + НДС итого: 9000+3200 = 12200 ЕВРО * 300% = 36600 ЕВРО штрафа.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 23 окт 2018, 17:05

таки так

"Суд не визнав законним авто на європейській реєстрації фізичної особи громадянина України. Верховний суд акцентував увагу на тому, що фіксування такого порушення, як порушення термінів транзиту, не застосовується ч.2 ст. 469 Митного кодексу", - сказала вона.

phpBB [video]

Ответить