До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Новости об электромобилях и клубе
Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 04 окт 2018, 01:29

y_lexus писал(а):
03 окт 2018, 23:57
Так, усе правильно. Підтримка - це коли частина вартості EV компенсується державою
вже майже рік, як з електромобілів вартістю, скажімо, 15к$, при покупці держава не бере свої 30%+ акцизів і податків. з інших авто беруть, а з електромобілів — ні. і тому електромобілі за 15 зараз не стають покупцю в 20к. про нелегалів давайте не будемо, бо ми ж обсуждаемо "компенсацію державою". так от держава компенсувала нам одразу третину вартості авто, бо кінцева ціна нам виходить не 20, а 15. а в інших такого привілею нема. якщо порівнювати порівнюване, то бензинова машинка з ЄС віком 4 роки, з двигуном 1.2 і вартістю 12 к-євро потребує сплати податків державі на суму 3500 є. і більшість тих, хто купує машинко за 12 таки сплатить ті 3.5 зверху, отримають украінські номера і будуть їздити. бляхєри ж в основній масі — зубажили, тому пердять на стікаючому маслом шроті вартістю 1-2 к-євро. зубажилок держава поки що жаліє, тож на конюшнях наразі не поре. але я думаю, у наступному році ми вже побачимо, як усі хитрожопі вмиваючись сльозами поповзуть платити борги. деякі сироти вже апеляції на мільйони грн попрогравали
y_lexus писал(а):
03 окт 2018, 23:57
Оффтоп: просто цікаво - з яких причин “не чіпають легальних порушників”?

До речі, класна фраза - ніби і оксюморон, але не у нас. В краіні, в якій не на часі
легальних = білі укро номери. а так - да.. як там Оваков казав: "похоже наши люді вобщє нє понімают, что іх ждьот" :lol:

не чіпають, бо хочуть щоб бидло спочатку відчуло зміни на краще. тобто спочатку пряник і вже тоді батог, а не навпаки

особисто я вважаю, що владі не треба затягувати, що треба починати каральні операції. але вона історично любить простий нарід і завжди (!) про нього піклується, відтягуючи неминуче до останнього. не вірите мені — на Гройсмана подивіться. крутиться як вуж на пательні, балансуючи між МВФ та дефолтом. вже й яйця затисли, він верескотить, але не піднімає любимим зубажилкам ціну на гас......

y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение y_lexus » 04 окт 2018, 09:58

Так, зрозумів, let's agree to disagree тоді, як кажуть іноземці.

Щодо підтримки, то владі, яка так думає про простий нарід, але в якої немає грошей на ці думки (згадуються серії з Нашої Раші про депутатів :lol: ), варто було б звернути увагу на умовно безкоштовні варіанти. Як от то парковки для EV та проїзд по полосах ГТ. Природно, паркуються люди де попало і так, а по полосах ГТ не їздить лише лінивий, не те, що поважаючий себе бляхер. Але ж це зміниться, правильно? Ну ось-ось. Коли стане на часі. От коли зміниться - це було б гарним стимулом взяти електричку в великих містах. А коли кількість електричок стане критичною, цю підтримку можна відмінити. Як це роблять у Каліфорнії.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 04 окт 2018, 11:50

y_lexus писал(а):
04 окт 2018, 09:58
парковки для EV та проїзд по полосах ГТ
я особисто рік на цю тему пив кров Омеляна. за парковки та смуги ГТ. парковки ось роблять а зі смугами нічого не можна зробити, бо обрані мудрим нарідом депутати мають іншу думку стосовно означених питань. воно просто не проходе. але казати, що держава нічого не робить чи робить недостатньо, повертаючи третину вартості авто, бо вона не дозволила проїзд смугою - то вибачте

y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение y_lexus » 04 окт 2018, 13:53

Не плутайте - вона робить недостатньо, бо однаково підтримує і електромобілі, і бляхи! Якби ця підтримка була лише для EV - то ок, для ницої країни підходить. Але оскільки де-факто аналогічна підтримка надаєтся бляхам (через формулювання "не на часі") - то зроблене автоматично стає недостатньою підтримкою для EV.

Я правильно зрозумів, що для EV парковка буде безкоштовною, чи що Ви мали на увазі? Чи то може біля зарядок? Я щось пропустив.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 04 окт 2018, 14:15

y_lexus писал(а):
04 окт 2018, 13:53
Не плутайте - вона робить недостатньо, бо однаково підтримує і електромобілі, і бляхи! Якби ця підтримка була лише для EV - то ок, для ницої країни підходить. Але оскільки де-факто аналогічна підтримка надаєтся бляхам (через формулювання "не на часі") - то зроблене автоматично стає недостатньою підтримкою для для EV.

Я правильно зрозумів, що для EV парковка буде безкоштовною, чи що Ви мали на увазі? Чи то може біля зарядок? Я щось пропустив.
відомство Омеляна своєю концепцією передбачало і смуги ГТ, і безоплатний паркінг. але все це чомусь померло у ВР, пройшла у життя лише непомічена вами "дрібничка" у вигляді 33% дисконту від вартості електромобіля, тобто в середньому подарунок держави нам — 5000 $.

a бляхи ніхто не підтримує! нас підтримують на державному рівні, а бляхи — ні! подивіться принаймні на ситуацію навколо них. вони там щось вимагають "шоб я мог растаможить за 100 баксав", а їм одразу кажуть, що так не буде, можете хоч всратися під Кабміном. щось їм там знизять трохи, але таких подарунків як нам — їм не буде. це виключено і це позиція держави. тупі бляхарі зараз просто користуються тимчасовою невизначеністю і їздять на власний страх і ризик. не можна таке скотство обмеженої купки осіб називати "підтримкою держави". щодо обмеженості, то на фейсбуку автоєвробидла у 40-мільйонній країні лише 72 623 лайків.

«Євробляхи» таки легалізують? Виходить, що так, але… Якщо нерозмитнене авто «чисте», тобто не знаходиться в розшукових базах Інтерполу, не «злетіло» з реєстрації в країні приписки (за відсутність страхування, непройдений техогляд, несплату транспортних податків»), та якщо є «живий» власник, готовий укласти угоду купівлі-продажу без «додаткових платних умов». Для «легалізації євробляхи» доведеться виїхати нею у країну реєстрації, зняти там з обліку та заїхати в Україну вже у режимі «імпорт». Ну і, звісно, все відбудеться за умови, що розмір митних платежів буде посильним для водія самої «євробляхи». :lol:

Ось, тримайте: не акцизом єдиним буде проведена «легалізація євроблях», чи, зрештою, розмитнення будь-якого автомобіля, який ввозитиметься на митну територію України. Доведеться спершу сплатити мито, тоді вирахувати акциз (якщо описана формула буде узаконена), та до всього-всього (тобто вартість авто плюс мито плюс акциз) додати ще 20% ПДВ. Тоді й матимемо повну суму розмитнення.

А хто мене зупинить? Робитиме це поліція, яка отримає повне право зупиняти авто на іноземній реєстрації, встановлювати особу водія, та за допомогою автоматизованої системи обміну інформацією перевіряти все, що стосується «євробляхи» - коли вона була ввезена, ким, та всі інші деталі. При виявленні порушення, патрульний буде в праві накласти штраф і передати інформацію на митницю. Враховуючи розміри штрафів та закладені у законопроектах механізми налагодження комунікацій між держорганами, продовжувати «євробляхувати» стане навряд чи вигідно.

Источник: https://auto.ria.com/uk/news/autolaw/23 ... oncza.html © AUTO.RIA.com™

оце ви називаєте "підтримкою держави"? :) об це бидло поки що просто не хочуть марати руки. вирішиться доля профільних законопроектів у ВР — тоді їх почнуть щімити так, що варто вже запасатися попкорном 8-)

y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение y_lexus » 04 окт 2018, 14:20

raccoon писал(а):
04 окт 2018, 01:29
не чіпають, бо хочуть щоб бидло спочатку відчуло зміни на краще. тобто спочатку пряник і вже тоді батог, а не навпаки
Взагалі, але це знову оффтоп, це величезна помилка. Бо так втрачається все. Країна перетворюється на бидлостан, дуже швидко і, можливо, незворотно. Все згідно теорії розбитих шибок - так воно працює. От вже і бляхи на вулицях все дорожчі (бачив велар, панамери, Х5ті до 5ти років в кількостях в Києві тощо), червоне на світлофорі перестало бути табу, односторонні вулиці на окраїнах давно не односторонні тощо (не знаю, як в центрі, може ще так). І ці метастази невпинно переходять з автодоріг в інше життя, деградація стає очевидною. І от вже нормальні люди тікають звідси часто не із-за більших заробітків, а із-за того, щоб їх діти не жили серед цього гівна в станні бродіння, де "не на часі", не виховулися прикладом особливо обдарованих, а росли в цивілізації. Запускається дуже недобна спіраль.

Але без проблем - от будуть вибори - тоді наведуть порядок, тоді буде і батіг. Тоді візьмуться. Але десь це я вже чув. Багато разів... :|

y_lexus
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 04 фев 2018, 17:03
Откуда: Київ
Авто: BMW i3 60Ah BEV

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение y_lexus » 04 окт 2018, 14:34

raccoon писал(а):
04 окт 2018, 14:15
відомство Омеляна своєю концепцією передбачало і смуги ГТ, і безоплатний паркінг. але все це чомусь померло у ВР, пройшла у життя лише непомічена вами "дрібничка" у вигляді 33% дисконту від вартості електромобіля, тобто в середньому подарунок держави нам — 5000 $.
Якщо брати 32% мита і ПДВ (бо не знаю, який там акциз), то дисконт від повної вартості (з усіма нарахуваннями) - 24%. Це теж дуже багато, повністю погоджуюсь. Але нарід не так рахує. Він рахує грошима - на скільки він платить тепер менше за завезення електрички. Сума змінилася не на ці 24%, бо до 2018 р. не розмитювалися машини по повній інвойсній вартості. Відповідно, не від повної інвойсної вартості сплачувалися мито і ПДВ. Тому нарід не відчув знижки в 24%. Хтось відчув в 10-15%, хтось менше. Як хто спрацьовував на митницях.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 04 окт 2018, 14:43

о, бачу ми однаково дивимося на ситуацію. бо мене аж тіпає від того, що відбувається на дорозі. але при цьому я розумію мотивацію влади. справа не в виборах, справа в тому, що влада хоче спочатку підвищення рівня життя, а потім репресії. так буде набагато менше невдоволених закручуванням гайок. що ж до бидлостану, а тим більше незворотнього — не можу погодитись. зараз більшість порушників порушують виключно через відсутність покарання. щойно введуть камери і листи щастя — 90% водіїв стане шовковими. наступного ж дня. просто їм доведеться перестроюватись на нормальне життя, а нам, тим хто і так нормальна людина — не доведеться. от і все

щодо відсотків. нам скасували ПДВ 20%, мито 10% та акциз 110 євро. ну тобто не 33, а 31% десь від вартості електромобіля. а якщо хтось дурив ДФС і завозив за заниженою вартістю, через що не відчув тих 31% дисконту — то це ж не проблема держави, чи не так? держава-то свої 31% вам подарувала.

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 04 окт 2018, 15:50

Патрульна поліція в місцях концентрації ДТП з 8 жовтня почне використовувати пристрої вимірювання швидкості TruCam

Портативний пристрій вимінювання швидкості TruCam будуть використовувати виключно на ділянках доріг, де встановлені відповідні дорожні знаки, а перелік таких місць буде в у відкритому доступі.

Власники євроблях не можуть забрати авто зі штрафмайданчика через новий Закон про паркування

phpBB [video]


як бачите, скотобазу потроху починають пороти. весь цей час влада не те що нічого не робила — влада працювала і підготовляла грунт для майбутніх "репресій". а в процесі цього порушників особливо не чіпала, бо навіть сенсу не багато було. бо ті самі листи щастя, ви ж пам'ятаєте, що з ними було минулого разу? КСУ вліз і все пересрав. тому не можна зараз просто взяти і ввести ті самі норми, бо їх так само відмінять... треба все підготувати і цього разу все зробити як треба. щоби ніякий зубажилка потім не міг відмазатись у суді

Аватара пользователя
raccoon
Сообщения: 914
Зарегистрирован: 04 июн 2017, 22:56
Откуда: Kyiv
Авто: Leaf S+ 2014, RM, MX

Re: До 2021 в Києві облаштують 100 тис паркувальних місць + з зарядними станціями!

Сообщение raccoon » 05 окт 2018, 12:19

Новий Закон про паркування стосується і любителів євроблях. З одного боку більшість квитанцій про штрафи по парковці не досягнуть адресата. Закон передбачає сплату штрафу за неправильну бляхопарковку особою, яка ввезла автомобіль в Україну. Якщо власник авто оформить "транзит" блях на себе, то йому прийде штраф. Але якщо бляхи ввезені на "тимчасове ввезення через нерезидента" або оформлений "транзит на підставну особу", то штраф буде спрямований прикордонною службою на "верблюда" - молдаванину або білорусу заборонять в'їзд або оштрафований буде неблагополучний українець, який за 500 грн дав свій паспорт для оформлення авто.

Згідно закону: "Повернення транспортного засобу, затриманого шляхом доставки для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, відбувається невідкладно за зверненням відповідальної особи (власника для українських авто) або особи, яка ввезла транспортний засіб на територію України, або особи, яка керувала транспортним засобом на момент вчинення правопорушення, після сплати штрафу за вчинене правопорушення та оплати вартості послуги із транспортування та/або зберігання транспортного засобу".

Тож, на перший погляд, нічого складного, проте існує декілька нюансів. Наприклад, в країні діє система Рубіж, за допомоги якої легко знаходять і зупиняють боржників 8-)

Особа, котра завезла авто на єврономерах на власне ім'я, зможе отримати назад свою власність, проте, першочергово сплативши штраф у розмірі 8,5 тис грн за перевищення терміну. А ось, тим, хто скористався можливістю оформити тимчасове ввезення на підставну особу, отримати автомобіль виявиться фактично неможливим. Путанина також може статися і з так званими "власниками автомобіля" та "особою, котра керувала транспортним засобом". Власнику євробляхи на штрафмайданчику можуть пояснити, що його бляху забрала "особа, яка керували авто в момент" і яка пред'явила "довіреність" на цю бляху. Адже якщо бляху евакуювали, то власника поруч не було і у протоколі немає відомостей про "особа, яка керувала в момент". Хоча швидше за все, власники штрафмайданчиків не гратимуть з вогнем і буде працювати за варіантом: так як немає відомостей про "особа, яка керувала в момент ", то запропонують видати бляху "особі, яка ввезла ".

Зацікавленість власників штрафмайданчиків зрозуміла: три місяці бляха стоїть, потім бляха визнається без господаря і реалізується через торги (або передається в АТО), а комунальники отримують оплату за стоянку протягом трьох місяців. :lol:

Ответить