Переделка зарядки (кирпича)

Обслуживание и ремонт Nissan Leaf
mr_kost
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 04 авг 2019, 18:54
Откуда: Черкаси
Авто: Mitsubishi Lancer 9, Nissan Leaf S 2014

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение mr_kost » 01 дек 2019, 12:01

Добре. Тоді запитання:
- червоний провід з'єднується з коричневим і зеленим до деталі в термоусадці?
- коричневий під'єднаний до середньої клеми і далі до вилки?
- куди підключений інший кінець від деталі в термоусадці? З фото незрозуміло. Думаю, що до плати.
Якщо я правильно все розумію, то в термоусадці стоїть сапресор десь на 80-100 В. При цьому схема керування живиться напругою мережі мінус напруга сапресора (230-100=130), а до автомобіля надходить повна напруга мережі. В принципі, ідея непогана і таке допрацювання коштує копійки.
Єдине що погано, це те, що терморезистор з вилки перенесений в корпус "цеглини". Але одне з іншим ніяк не пов'язане.

Честный лифер
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 18 янв 2018, 13:17
Откуда: Одесса
Авто: Nissan LEAF

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Честный лифер » 01 дек 2019, 12:23

mr_kost писал(а):
01 дек 2019, 12:01
Добре. Тоді запитання:
- червоний провід з'єднується з коричневим і зеленим до деталі в термоусадці?
- коричневий під'єднаний до середньої клеми і далі до вилки?
- куди підключений інший кінець від деталі в термоусадці? З фото незрозуміло. Думаю, що до плати.
Якщо я правильно все розумію, то в термоусадці стоїть сапресор десь на 80-100 В. При цьому схема керування живиться напругою мережі мінус напруга сапресора (230-100=130), а до автомобіля надходить повна напруга мережі. В принципі, ідея непогана і таке допрацювання коштує копійки.
Єдине що погано, це те, що терморезистор з вилки перенесений в корпус "цеглини". Але одне з іншим ніяк не пов'язане.
- до
- нет
- коричневый идёт от вилки, заходит в кирпич (не касается клемм) и на середине кирпича скрутка/спайка с красным и тонким зелёным. Красный идёт через бублик и ныряет в плату. Зелёный тонкий имеет какой-то цилиндрик в термоусадке и идёт на среднюю клемму у входа в кирпич (между землёй и голубым проводом).
Я думаю философия этой переделки именно в таком принципе, как вы описали. Погуглю, что такое супрессор :)

mr_kost
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 04 авг 2019, 18:54
Откуда: Черкаси
Авто: Mitsubishi Lancer 9, Nissan Leaf S 2014

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение mr_kost » 01 дек 2019, 12:46

Честный лифер писал(а):
01 дек 2019, 12:23
Погуглю, что такое супрессор
Потужний захисний стабілітрон. Коли напруга перевищує норму - він відкривається. В принципі, його робота схожа з роботою варистора. Це якщо не вникати в тонкощі.
Думаю, той, хто переробляв "цеглину" просто не знайшов потрібний кабель, тому й переніс терморезистор в корпус. Можна ж було просто залишити оригінальний кабель, відключити коричневий провід від клемника і підключити так, як це зроблено зараз. Можливо довжина оригінального не дозволила це зробити?

Честный лифер
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 18 янв 2018, 13:17
Откуда: Одесса
Авто: Nissan LEAF

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Честный лифер » 01 дек 2019, 17:38

mr_kost писал(а):
01 дек 2019, 12:46
Потужний захисний стабілітрон. Коли напруга перевищує норму - він відкривається. В принципі, його робота схожа з роботою варистора. Це якщо не вникати в тонкощі.
Спасибо. Понял. Интересно придумано :) Заходит 220 вольт, отсекается 100 вольт и на плату приходит 120 вольт. И не нужно менять варисторы и конденсатор. А дальше идёт 220 вольт. Не знаю насколько это правильно, но по факту работает нормально.
mr_kost писал(а):
01 дек 2019, 12:46
Думаю, той, хто переробляв "цеглину" просто не знайшов потрібний кабель, тому й переніс терморезистор в корпус. Можна ж було просто залишити оригінальний кабель, відключити коричневий провід від клемника і підключити так, як це зроблено зараз. Можливо довжина оригінального не дозволила це зробити?
Там видно, что терморезистор в вилке есть. Но провода, что идут от него в кирпич, обрезаны. Наверное не правильно подобрали термистор или ещё что-то пошло не так. Посоветую переделать по уму. Терморезистору внутри кирпича не место. Весь смысл пропадает :idea:
Последний раз редактировалось Честный лифер 01 дек 2019, 20:51, всего редактировалось 1 раз.

mr_kost
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 04 авг 2019, 18:54
Откуда: Черкаси
Авто: Mitsubishi Lancer 9, Nissan Leaf S 2014

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение mr_kost » 01 дек 2019, 18:34

Так, терморезистор є. Але в кабелі немає проводів для його підключення.
До речі, як відкривається корпус "цеглини"? Треба свою відкрити, подивитись що там.

Честный лифер
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 18 янв 2018, 13:17
Откуда: Одесса
Авто: Nissan LEAF

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Честный лифер » 01 дек 2019, 20:40

Вот нашёл ещё один доклад на тему переделки кирпича для лифа 2011-2012 года
https://www.drive2.ru/l/522614370430092625/
Последний раз редактировалось Честный лифер 01 дек 2019, 20:49, всего редактировалось 1 раз.

Честный лифер
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 18 янв 2018, 13:17
Откуда: Одесса
Авто: Nissan LEAF

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Честный лифер » 01 дек 2019, 20:49

mr_kost писал(а):
01 дек 2019, 18:34
Так, терморезистор є. Але в кабелі немає проводів для його підключення.
До речі, як відкривається корпус "цеглини"? Треба свою відкрити, подивитись що там.
Есть. Заведены в кирпич, обрезаны и заизолированы.
Заглушку просверлить аккуратно в центре тонким сверлом, вставить тонкий саморез, вытащить заглушку за саморез, выкрутить торксом Т20 болт. И так 6 раз.
В первом кирпиче торкс Т20 без шпильки, во втором кирпиче со шпилькой в центре.
Последний раз редактировалось Честный лифер 01 дек 2019, 22:02, всего редактировалось 1 раз.

mr_kost
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 04 авг 2019, 18:54
Откуда: Черкаси
Авто: Mitsubishi Lancer 9, Nissan Leaf S 2014

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение mr_kost » 01 дек 2019, 21:50

Честный лифер писал(а):
01 дек 2019, 20:49
Заглушку просверлить аккуратно в центре тонким сверлом, вставить тонкий саморез, вытащить заглушку за саморез, выкрутить торксом Т15 болт. И так 6 раз.
В первом кирпиче торкс Т15 без шпильки, во втором кирпиче со шпилькой в центре.
Дякую.
В моєму в заглушках по центру отвори вже є. Були заткнуті гумовими кліпсами. Пробував закрутити саморіз і витягти - не вийшло. Але я не прикладав зусиль, бо не був впевнений, що все правильно роблю.

Ответить