Переделка зарядки (кирпича)

Обслуживание и ремонт Nissan Leaf
Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 195
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Петро » 18 ноя 2019, 09:49

Честный лифер писал(а):
17 ноя 2019, 02:29
Владислав писал(а):
06 ноя 2018, 08:00
- для зарядок-цеглин першого покоління необхідно замінити трансформатор. Його параметри: 220/16..18В, потужніть 10..20Вт. Бажано з термозахистом. Опис тут: https://www.drom.ru/reviews/nissan/leaf/337049/122010/. Наявність тут: https://radiodetali.com.ua/product/tran ... t-16-49321 або тут: https://imrad.com.ua/ru/transformator-toroid-10w-18v
Почему мощность предлагаете подбирать 10..20Вт (ВА)? На трансе с завода мощность к сожалению не указана.
Из изложенных выше материалов в первых кирпичах у японцев стоит транс 200/19. У амеров стоит транс 120/20,9. Почему разное выходное напряжение? С чем это может быть связано? Есть трансы подходящих размеров 18В, 23В и 24В. Какому вольтажу отдать предпочтение?
Возьмите транс приблизительно таких же размеров по железу как заводской на 23В и отмотайте вторичку до 18,5 - 19в.

mr_kost
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 04 авг 2019, 18:54
Откуда: Черкаси
Авто: Mitsubishi Lancer 9, Nissan Leaf S 2014

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение mr_kost » 22 ноя 2019, 15:00

Честный лифер писал(а):
17 ноя 2019, 02:29
Из изложенных выше материалов в первых кирпичах у японцев стоит транс 200/19. У амеров стоит транс 120/20,9. Почему разное выходное напряжение? С чем это может быть связано?
Есть трансы подходящих размеров 18В, 23В и 24В. Какому вольтажу отдать предпочтение в случае с американской зарядкой?
Схеми немає, але, судячи з фотографій, від нестабілізованого джерела живляться лише обмотки реле, для яких різниця у 4-6 В ролі не відіграє. Електроніка ж живиться від стабілізатора, тому їй теж різниця у 4-6 В не критична. Тому вибирайте трансформатор, який найкраще підходить за розмірами. Звичайно, замість 20 В подавати 40 не варто, а от 18-24 - різниця не суттєва.

Хочу зробити собі стаціонарну зарядку в гаражі по проекту Open EVSE. Ніхто не користується такою? Можливо є якісь недоліки, які бажано врахувати в процесі виготовлення?

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 195
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Петро » 23 ноя 2019, 10:47

mr_kost писал(а):
22 ноя 2019, 15:00
Честный лифер писал(а):
17 ноя 2019, 02:29
Из изложенных выше материалов в первых кирпичах у японцев стоит транс 200/19. У амеров стоит транс 120/20,9. Почему разное выходное напряжение? С чем это может быть связано?
Есть трансы подходящих размеров 18В, 23В и 24В. Какому вольтажу отдать предпочтение в случае с американской зарядкой?
Схеми немає, але, судячи з фотографій, від нестабілізованого джерела живляться лише обмотки реле, для яких різниця у 4-6 В ролі не відіграє. Електроніка ж живиться від стабілізатора, тому їй теж різниця у 4-6 В не критична. Тому вибирайте трансформатор, який найкраще підходить за розмірами. Звичайно, замість 20 В подавати 40 не варто, а от 18-24 - різниця не суттєва.

Хочу зробити собі стаціонарну зарядку в гаражі по проекту Open EVSE. Ніхто не користується такою? Можливо є якісь недоліки, які бажано врахувати в процесі виготовлення?
Якшо замовляти комплект з оф сайту, то це конструктор лего-техник. Я з сусідом по гаражу зібрав цей коструктор і повісив на стіну за 2 години. Але якшо проводка в гаражі слабенька, то ця зарядка не має смислу, тупо гроші на вітер.

mr_kost
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 04 авг 2019, 18:54
Откуда: Черкаси
Авто: Mitsubishi Lancer 9, Nissan Leaf S 2014

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение mr_kost » 23 ноя 2019, 16:51

Робити буду повністю сам. Проводка в гаражі нормальна, 3 фази. Хотілося б розподілити навантаження на всі три фази. На думку приходить лише трифазний однонапівперіодний випрямляч як найпростіший варіант. Цікаво, якщо інвертору замість 230 В змінного струму подати 310 В випрямленого - як він себе почуватиме? Якщо в ньому немає функції відслідковування переходу через нуль, то все повинно працювати. В самому інверторі на вході встановлений випрямляч з фільтром, на виході фільтра ті ж самі 305-315 В.

Честный лифер
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 18 янв 2018, 13:17
Откуда: Одесса
Авто: Nissan LEAF

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Честный лифер » 28 ноя 2019, 20:52

Петро писал(а):
05 ноя 2018, 20:59
Все нутро зарядки залито черным силиконом, потому вмешательство "переделывателей" было бы сразу заметно https://picua.org/image/aG1UGz Внимательно осмотрел все потроха, и нашел откушеные 2 деталюхи у входа 220 от розетки.
Кроме откушенных варисторов обратил внимание что конденсатор в центре под проводами находится горизонтально и чёрного цвета. Возможно был заменён. В моей зарядке, и на других фото, конденсатор стоит вертикально и коричневого цвета. В моём случае в зарядке для лифа 2016 года этот конденсатор 250 В и 33 мФ. Менять на 450 В 33 мФ? :?: К стати, а почему именно на 450 В? И какую ёмкость выбрать?
IMG_20191128_201352.jpg
Петро писал(а):
05 ноя 2018, 20:59
https://picua.org/image/dsc-3804.aG1nXh. Скорее всего они были на 110в потому их тупо удалили.
В моём случае это два варистора S14K175 размером 14 мм. По datasheet они на 175 АС и 225 DC. Предположительно фирмы epcos. I макс (8/20мкс) = 4500 А. W = 46 J, P = 0,6 W.
https://pdf1.alldatasheet.com/datasheet ... 4K175.html
Следом за S14K175 по datasheet идут S14K230 и S14K250. Какому отдать предпочтение? На 230 или 250 В? :?:
IMG_20191128_201420.jpg
Последний раз редактировалось Честный лифер 01 дек 2019, 22:40, всего редактировалось 2 раза.

Владислав
Сообщения: 45
Зарегистрирован: 11 июн 2018, 13:36
Откуда: Україна, Київ
Авто: Nissan Leaf 2015 S

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Владислав » 29 ноя 2019, 07:55

Честный лифер писал(а):
28 ноя 2019, 20:52
Кроме откушенных варисторов обратил внимание что конденсатор в центре под проводами находится горизонтально и чёрного цвета. Возможно был заменён. В моей зарядке и на других фото конденсатор стоит вертикально и коричневого цвета. В моём случае в зарядке для лифа 2016 года этот конденсатор 250 В и 33 мФ. Менять на 450 В 33 мФ? :?: К стати, а почему именно на 450 В? И какую ёмкость выбрать?
В моём случае это два варистора S14K175 размером 14 мм. По datasheet они на 175 АС и 225 DC. Предположительно фирмы epcos. I макс (8/20мкс) = 4500 А. W = 46 J, P = 0,6 W.
Следом за S14K175 по datasheet идут S14K230 и S14K250. Какому отдать предпочтение? На 230 или 250 В? :?:
Конденсатор потрібно поміняти обов"язково. Поясню чому. Номінал напруги конденсатора повинен бути не менше, ніж максимальне випрямлене значення мережі. Беремо крайній випадок максимального відхилення 240В (або 242В), множимо на 1.4 (приблизний коефіцієнт повномостового діодного випрямляча), отримуємо 336В. Найближче більше значення з ряду напруг 350В, але враховуючи наші мережі, краще ставити 450В щоб довго туди не заглядати). Ємність краще не зменшувати, вона необхідна для коректної роботи DC-DC перетворювача, та зменшує величину пульсацій в мережі.

З варистором ситуація схожа, але є особливість. Якщо у вас напруга мережі 230В, тоді потрібно ставити на 230В. Якщо часто перевищує 240В, тоді зверніться в РЕС щоб встановили норму і поставте варистор на 230В). Epcos або інших виробників, діаметром 14мм - без різниці.

Честный лифер
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 18 янв 2018, 13:17
Откуда: Одесса
Авто: Nissan LEAF

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Честный лифер » 29 ноя 2019, 18:11

Взял сегодня у знакомого его переделанный кирпич для лифа 2015 года, которым он пользуется уже больше 2х лет. Вскрыл и начал сравнивать, изучать:
IMG_20191129_174815.jpg
я так понимаю, что термистор сработает когда уже что-то внутри кирпича будет плавиться :shock:
IMG_20191129_174758 (1).jpg
красный провод обрезан и хитромудро раздвоен. что бы это могло быть?
IMG_20191129_174746 (1).jpg
красный провод идёт и на вилку и на плату через какой-то бочёнок в изоляции. есть предположения что это за бочёнок под изоляцией?
конденсатор 250 В 33 мФ на месте. варисторы на месте. всё выглядит здоровым.
IMG_20191129_174106.jpg
Контакты в вилке обжаты и подведен термистор. Но наверное не пригодился т.к. в кирпиче эта пара проводов просто заглушена.

Жду комментарии знатоков ;)
Последний раз редактировалось Честный лифер 01 дек 2019, 09:03, всего редактировалось 4 раза.

Аватара пользователя
Петро
Сообщения: 195
Зарегистрирован: 17 май 2018, 10:28
Откуда: Львів
Авто: BMW 530i E39 1993р.

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Петро » 29 ноя 2019, 18:29

Бочёнок в изоляции это датчик тока, терморезистор должен быть в вилке, а не в кирпиче, (если слабая розетка, то сгорит хата) раздвоеного провода не разглядел, а вообще над этой зарядкой поработал олень очень редкий вид.

mr_kost
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 04 авг 2019, 18:54
Откуда: Черкаси
Авто: Mitsubishi Lancer 9, Nissan Leaf S 2014

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение mr_kost » 01 дек 2019, 09:16

Владислав писал(а):
29 ноя 2019, 07:55
Якщо часто перевищує 240В, тоді зверніться в РЕС щоб встановили норму
РЕМ пошле нафіг, і буде на 100% правий. Тому що допустиме відхилення від норми (230 В) - 10%. А це 253 В. Тому й виготовляються всі побутові прилади з максимальною напругою живлення 265 В.
Варистори я б поставив на 250 В. Конденсатор можна ставити на 400 В, можна на 450. Великої різниці немає.
Честный лифер писал(а):
29 ноя 2019, 18:11
Взял сегодня у знакомого его переделанный кирпич для лифа 2015 года, которым он пользуется уже больше 2х лет. Вскрыл и начал сравнивать, изучать:
Те, що у товариша зарядка працює більше 2 років без переробки, можна пояснити лише тим, що в нього або низька напруга в мережі, або ж він тією зарядкою не користується. Скоріше друге. Я б, наприклад, свою зарядку не віддав знайомому для експериментів. І не тому, що мені шкода, або я боюсь, що її зламають/спалять. А тому, що я щодня заряджаю авто. І якщо я віддам зарядку - доведеться їздити на маршрутках.

Честный лифер
Сообщения: 97
Зарегистрирован: 18 янв 2018, 13:17
Откуда: Одесса
Авто: Nissan LEAF

Re: Переделка зарядки (кирпича)

Сообщение Честный лифер » 01 дек 2019, 10:14

mr_kost писал(а):
01 дек 2019, 09:16
Те, що у товариша зарядка працює більше 2 років без переробки, можна пояснити лише тим, що в нього або низька напруга в мережі, або ж він тією зарядкою не користується. Скоріше друге. Я б, наприклад, свою зарядку не віддав знайомому для експериментів. І не тому, що мені шкода, або я боюсь, що її зламають/спалять. А тому, що я щодня заряджаю авто. І якщо я віддам зарядку - доведеться їздити на маршрутках.
Зарядка переделана. На фото выше рядом новая не тронутая и переделанная. Пользуется через день. Я одолжил на час буквально. При нём вскрыл, пофоткал, собрал и вернул :arrow:
Вот фото загадочной переделки чуть ближе:
IMG_20191129_173817.jpg
Что там за цилиндрик запаян я не знаю. Решил не вскрывать термоусадку от греха подальше :lol:

Ответить